• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Werkblad als zelfstandig programma??

Status
Niet open voor verdere reacties.

drummer

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2004
Het probleem waar ik gister over sprak is opgelost. Nu zit ik met een volgend probleempje of vraagstuk....
Ik zou, als dit mogelijk is, het werkblad gewoon als zelfstandig programma willen hebben. Moet ik hiervoor als programmeur aan de slag, of zijn hier andere progjes voor ???

Wie o wie kan mij helpen :)

Alvast bedankt:thumb:

Hoe bedoel je?
Indien je wenst dat het werkblad zonder Excel zou moeten bestaan. Dat kan indien je het opslaat als webpagina. Maar dan heeft het natuurlijk niet meer dezelfde functies.

Luc

Het is niet helemaal duidelijk wat je hiermee wilt bereiken. Als je alleen je werkblad wilt kunnen bekijken kun je de excel-viewer nemen (gratis te downloaden op de MS-site)

groeten,

Hallo,

Ik ben er idd achter dat het niet zelfstandig zou kunnen draaien. Een kennis van mij in de computerbizz zei al dat ik het dan moest gaan programmeren in allerlei programmeertalen. Nu gaat dat mijn petje te boven. Dus dat zal het wel niet worden :)
Maar goed een mens kan dromen.

Groet,

Allard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan