• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

werkblad invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wimaatje

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2006
Beste forumleden,

Ik wil graag een werkblad invoegen voor loonperiode 13, we hebben dit jaar namelijk 53 weken en ik wil de hele opmaak en formules ook in dat nieuwe werkblad hebben. bovendien wordt alles op het laatste werkblad bij elkaar opgeteld en hoe kan ik dat dan handhaven met die week ertussen?
b.v.d.
groet Wilma

copieren van bestaand werkblad

kies bewerken => copieer of verplaats werkblad => creeër een copie (dit aanvinken).

voeg deze in voor het laatste werkblad.

het gecreerde werkblad heeft dezelfe formules en opmaak als het gecopieerde werkblad.

als de werkbladen gekoppeld zijn, zijn de formules in het laatste blad aangepast.

Met vriendelijke groeten,

Oeldere

Ik heb gedaan wat je schrijft, maar op het laatste blad waar alles bij elkaar geteld wordt, krijg ik de cijfers van de bijgevoegde week 53 niet te zien. Ik denk dat het in de formule van dat laatste blad zit, heb al gezocht maar kan het niet oplossen.
Misschien weet iemand raad.

B.v.d. Wilma

Hoi Wilma,

zorg dat je in de laastste formule van het totaal ook het laatste blad meeneemt.

=SOM([totaal blad 1; totaal laatste blad) of zoiets?

Jeroen

Ja, zoiets dacht ik al, maar ik kan dat niet zo makkelijk oplossen, ga het wel proberen, maar als het nu helemaal niet lukt mag ik dan een beroep op jullie doen?
Bedankt voor jullie hulp zover.
Groetjes Wilma

Ha ha, ja vooral blond, Ik heb het geprobeerd maar kom er niet uit, ik snap nu wel waar het zit maar weet niet de manier om al die formules op een handige snelle manier aan te passen.
Ik zal het bestand er bij doen, misschien kunnen jullie mij op weg helpen.
En ja, Daniel die is het.

Bedankt voor jullie hulp

Groetjes Wilma

Bijlagen

Dit was wel wat ik wilde maar nu doet week 52 niet meer mee op het laaste blad, en bovendien bij week 53 komen de zaterdagen bij de normale uren te staan, die moeten bij 150% maar verder petje af voor jou, dat je dat fff doet vanuit je cabine.
Ik hoop dat je er nog eens naar wilt kijken als je tijd hebt, ik krijg het toch niet voor elkaar.
b.v.d.

Groetjes Wilma

Ik hoop dat je er nog eens naar wilt kijken als je tijd hebt, ik krijg het toch niet voor elkaar.
b.v.d.

Groetjes Wilma

Ik was wat te voorbarig geweest met week 52 wisselen met week 53 :confused: het ging hier om een somproduct formule waar alle weken geteld worden . ik heb wel een 10 tal minuutjes gezocht op die zaterdagen tot ik de datum controleerde daar staat dus 1/1/2009 i.p.v. 1/1/2010 :) , Wilma bekijk het nu eens ik heb overal een deel aan de formule bijgevoegd .

Bijlagen

Nu klopt het als een zwerende vinger, helemaal top!!! Ik hoop niet dat ik je al te veel heb lastig gevallen, je hebt me weer geweldig geholpen.

Bedankt Supertrucker

Groetjes Wilma:thumb::thumb::thumb::thumb:

Beste Wimaatje ;)

kan je de vraag dan op opgelost zetten, onderaan rechts.

Groetjes Danny. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan