Hallo,
Kan iemand mij helpen onderstaande macro aan te passen zodat hij wel werkt voor mijn toepassing?
De bedoeling is de naam van een aantal werkbladen te laten wijzigen zodra een bepaalde celwaarde wijzigt. De cel in deze werkbladen waar het om gaat is C2, maar deze celwaarde wordt weer opgehaald uit een centraal tabblad genaamd "Deelnemers".
Ik heb onderstaande macro achter de bewuste werkbladen geplakt, maar de werkbladnaam wijzigt toch niet automatisch. Daarvoor zal de macro moeten kijken naar een wijziging in werkblad "Deelnemers" celrange B2:K2. Hoe krijg ik dit werkend?
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
On Error GoTo ErrHandler
If Not Intersect(Range("c2"), Target) Is Nothing Then
If Range("c2").Value <> "" Then
Me.Name = Range("c2").Value
End If
End If
Exit Sub
ErrHandler:
MsgBox "Kan de naam van het werkblad niet veranderen in '" & _
Range("c2").Value & "'", vbExclamation
End Sub
Groet,
Vin
Kan iemand mij helpen onderstaande macro aan te passen zodat hij wel werkt voor mijn toepassing?
De bedoeling is de naam van een aantal werkbladen te laten wijzigen zodra een bepaalde celwaarde wijzigt. De cel in deze werkbladen waar het om gaat is C2, maar deze celwaarde wordt weer opgehaald uit een centraal tabblad genaamd "Deelnemers".
Ik heb onderstaande macro achter de bewuste werkbladen geplakt, maar de werkbladnaam wijzigt toch niet automatisch. Daarvoor zal de macro moeten kijken naar een wijziging in werkblad "Deelnemers" celrange B2:K2. Hoe krijg ik dit werkend?
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
On Error GoTo ErrHandler
If Not Intersect(Range("c2"), Target) Is Nothing Then
If Range("c2").Value <> "" Then
Me.Name = Range("c2").Value
End If
End If
Exit Sub
ErrHandler:
MsgBox "Kan de naam van het werkblad niet veranderen in '" & _
Range("c2").Value & "'", vbExclamation
End Sub
Groet,