Hallo,
Zie attachment. Het probleem (mijn probleem ) is dat een werkblad als een PDF bestand moet opgeslagen worden. De gebruiker bepaalt waar de bestanden opgeslagen moeten worden. Bijvoorbeeld: c:\documenten\facturen. Dit staat in een Cel. Vervolgens wordt hier een sub map in aangemaakt met als naam het factuurnummer. Aanmaken van de submappen is mij al gelukt.
In deze submap moet nu het desbetreffende werkblad als PDF bestand worden opgeslagen met als naam factuurnummer.pdf.
Factuurnummer staat ook in een CEL.
Je krijgt dus: c:\documenten\facturen\CC32452\CC32452.pdf
Ik wil gebruik maken van de EXCEL optie opslaan als PDF en niet van de PDFCreator.
Alvast bedankt,
Mvr
René
Zie attachment. Het probleem (mijn probleem ) is dat een werkblad als een PDF bestand moet opgeslagen worden. De gebruiker bepaalt waar de bestanden opgeslagen moeten worden. Bijvoorbeeld: c:\documenten\facturen. Dit staat in een Cel. Vervolgens wordt hier een sub map in aangemaakt met als naam het factuurnummer. Aanmaken van de submappen is mij al gelukt.
In deze submap moet nu het desbetreffende werkblad als PDF bestand worden opgeslagen met als naam factuurnummer.pdf.
Factuurnummer staat ook in een CEL.
Je krijgt dus: c:\documenten\facturen\CC32452\CC32452.pdf
Ik wil gebruik maken van de EXCEL optie opslaan als PDF en niet van de PDFCreator.
Alvast bedankt,
Mvr
René