• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Werkbladen één op één kopiëren met synchronisatiefunctie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt me voor jou verstandig te starten met de basisbeginselen/begrippen van Excel, VBA, Engels en omgangsvormen in fora.

Het lijkt me voor jou verstandig te starten met de basisbeginselen/begrippen van Excel, VBA, Engels en omgangsvormen in fora.
Begin dan eerst eens bij jezelf!

Niet alle mensen zijn hetzelfde. Als je dat niet accepteren wilt, dan is dat te betreuren. Ik ben eerlijk en doe niet meer dan mijn best. Ik begrijp niet waar het probleem ligt. Ik leg alles wel drie keer uit en ben constant bezig zelf met Google oplossingen te zoeken. Ik leer de basisbeginselen/begrippen van Excel, VBA niet, mijn Engels is goed en omgangsvormen zijn misschien direct maar eerlijk en to the point. Ik bedankt de helpers netjes en vertel mij wat doe ik dan fout? Zaken drie maal uitleggen vind ik voldoende en als je het niet begrijpt hoef je niet te antwoorden. Een voorbeeldbestand plaats ik, al kost dat soms veel tijd als je intensief aan het werk bent. Uploaden met IE werkt niet en dan moet ik weer naar Firefox.

Haije, jij komt uit Oldenzaal en dat is de geboorteplaats van de vader van mijn moeder en dat was een heel grote familie. Jij zou toch moeten weten dat Twentenaren anders zijn dan westerlingen en Belgen.

Ik sluit het af, want ik heb net een uitvaart achter de rug en dan is dit ook weer geen pretje. Succes met het plaatsen van negatieve opmerken over mensen op een forum. Jullie zullen wel perfect zijn, laten we het daar maar op houden.

Senso,

ik woon nu in Oldenzaal, maar ben geboren en getogen in het mooie Fryslân, maar dat terzijde.

Je kunt wel zeggen
Zaken drie maal uitleggen vind ik voldoende en als je het niet begrijpt hoef je niet te antwoorden.
, maar in dit topic is je meer dan eens gevraagd om je uitleg duidelijker te maken.
Het getuigt juist van hulpvaardigheid als je na een dergelijke vraag om verduidelijking niet zegt "ik begrijp het niet, barst maar....".

Op het twee fora staan twee verschillende formules en beide werken niet. Ik vervang IF door ALS en Sheet1 door Blad1
Over welke fora gaat dit? >> is mij niet duidelijk.

Wellicht is de oplossing voor jou toch wel gelegen in een klein stukje VBA, waarmee je "door een druk op de knop" in het tabblad kolommen kunt laten verdwijnen/verschijnen.

Voor wie, ondanks de vragensteller, geïnteresseerd is in een mogelijke aanpak van de vermoedelijke vraag, zie de bijlage.
In sheet "basis" worden gegevens gewijzigd; de overige bladen worden acuut bijgewerkt zonder formules maar met tablequeries.

In de andere bladen voorbeelden hoe de overzichtelijkheid daar kan worden beïnvloed (hidden columns, freeze pane).

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan