LTRFTP,
Ik heb een vraag ivm het beveiligen van een bepaald werklbad in Excel 2010:
Dit kan gemakkelijk bereikt worden door het werkblad manueel te beveiligen maar dit dient dan steeds te worden gedaan nadat deze beveiliging is ongedaan gemaakt, mijn bedoeling is om bij het openen van het bestand (of bij het opslaan?) dit automatisch te laten gebeuren (via een macro), maar als ik een macro in mijn bestand steek, vraagt hij bij het opstarten van het bestand of de macro's aldanniet dienen opgestart te worden, aangezien dit bestand voor de rest wel compleet beschikbaar zou moeten zijn (en door iedereen leesbaar en door iedereen aanpasbaar), het zijn slechts 1-2 werkbladen die dienen beveiligd te worden, en dit automatisch, enig advies?
Ik heb een vraag ivm het beveiligen van een bepaald werklbad in Excel 2010:
Dit kan gemakkelijk bereikt worden door het werkblad manueel te beveiligen maar dit dient dan steeds te worden gedaan nadat deze beveiliging is ongedaan gemaakt, mijn bedoeling is om bij het openen van het bestand (of bij het opslaan?) dit automatisch te laten gebeuren (via een macro), maar als ik een macro in mijn bestand steek, vraagt hij bij het opstarten van het bestand of de macro's aldanniet dienen opgestart te worden, aangezien dit bestand voor de rest wel compleet beschikbaar zou moeten zijn (en door iedereen leesbaar en door iedereen aanpasbaar), het zijn slechts 1-2 werkbladen die dienen beveiligd te worden, en dit automatisch, enig advies?