Werkcomputer samenstellen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mevlan

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2010
Hallo iedereen,

Ik wil graag een computer samenstellen voor mijn papa maar weet helemaal niet welke componenten ik moet gebruiken.
Kan iemand misschien een goeie werkpc voor mij samenstellen ?
Hij moet gewoon een werkcomputer zijn (meestal staat er maar 1 kleine programma open)
Scherm en toetsenbord etc... moet er niet bijzitten.
Ik wil wel dat hij windows 7 heeft dus geen WINDOWS 8 .

Kan iemand mij misschien helpen ?

Met vriendelijke groetjes
Mevlan G.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Even een vraag wat mag hij kosten en ga jij hem in elkaar zetten?

Ik heb hier een werkcomputer te koop staan, wellicht wat voor je vader.
Kei goed ding, net 2 jaar oud. AMD 4 x 3.0 GHz, zie vraag en aanbod van het forum.
Staat alleen geen OS op omdat ik geen Windows gebruik, maar als je zelf al een licentie hebt, dan kan je die erop zetten.

http://www.helpmij.nl/forum/showthr...r-mini-pc-met-beeldscherm-toetsenbord-en-muis

Het is mijn eigen werkpc geweest, ik deed er alles op wat ik maar kon doen. Maar werd hoofdzakelijk gebruikt voor mijn administratie, surfen, mailen en muziek luisteren. Dat soort dingen.
Heeft weinig aan gestaan, aangezien hij op mijn werkkamer staat en daar zit ik niet elke dag.

Laatst bewerkt:
Als eerste moet je jezelf afvragen wat hij er allemaal mee doet grafische programma;s bijv of speelt hij weleens games erop enz alleen voor mail en internet kun je elke pc wel nemen .
kwestie is wat hij ermee doet en daarvanuit kun je de pc bepalen.

Liefst onder de 500 euro en ik ga hem met een vriend samenstellen .

Laatst bewerkt:
Mijn papa speelt geen spelletjes en hij wil hem gebruiken voor internet , en voor een programma van werk

Sorry Wij willen geen tweedehands computer .

]

Hoi,

Je hoeft niet steeds te quoten hoor;) maar dat programma vraagt dat nog speciale eisen?

@Modag

Sorry en neen dat programma is erg klein dus dat vraagt eigelijk niet veel.

Hoi,

Bij deze dan maar zelf zou ik geen micro kast nemen alles zo krap en weinig koeling maar de link heeft hem er in

Hallo,

Ik vind deze heel goed erg bedankt dat u mij hebt geholpen met het samenstellen.
Nog even een vraagje ; Moet ik nog koeling kopen of zijn die samen geleverd met de case ?

Hallo,

Okee nogmaals bedankt voor uw hulp !
Ik zal er nog twee ventilatoren van 8 cm erbij kopen .

Hoi,

Succes met de aankoop en het bouwen en misschien dit even doen dan help je Helpmij.:thumb:

Ik wil stellen dan met een AMD trinity er nog eens 50 euro af kan. Dit is een mooi systeem hoor, maar in principe is een i3 nog steeds "overkill" voor een absolute basiscomputer

Wampier leuk dat u dit mededeelt maar zou u misschien even alles willen samenstellen .
Indien dat goedkoper uitkomt is dat altijd beter.

Dit is 350 euro zonder SSD, maar je vader zal dat zeker leuk vinden, zo veel snelheid, een gewone HDD is erbij inbegrepen, je kan nog altijd een andere kast kiezen als je dat liever hebt. Een grotere SSD kan ook natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan