crosser2007
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 jan 2010
Onlangs heb ik een volledige database gemaakt om mijn financieel gebeuren bij te houden.
dit is zeer handig.
af en toe moet ik wel nog een kleine aanpassing doen om alles efficiënter en gemakkelijker te maken.
Nu wil ik een nieuwe database maken.
namelijk eentje waar ik mijn werkdagen kan bijhouden.
Ik had zoiets in gedachten als een kalender.
wanneer ik dan op een dag duw dat ik gegevens kan bekijken en of wijzigen.
of eventueel kan toevoegen en wijzigen via forms maar wel kan bekijken als kalender.
zodat ik bv de datum invoer, het start uur en het eind uur en dan nog eventueel uren conge die ik pak.
Nu zit ik met het probleem ( weet niet of het mogelijk is ) om zo'n kalender te maken, hoe je dit doet, dan vooral de layout.
Hopelijk dat iemand hier iets op weet of een alternatief heeft. ( liefst geen excel )
dit is zeer handig.
af en toe moet ik wel nog een kleine aanpassing doen om alles efficiënter en gemakkelijker te maken.
Nu wil ik een nieuwe database maken.
namelijk eentje waar ik mijn werkdagen kan bijhouden.
Ik had zoiets in gedachten als een kalender.
wanneer ik dan op een dag duw dat ik gegevens kan bekijken en of wijzigen.
of eventueel kan toevoegen en wijzigen via forms maar wel kan bekijken als kalender.
zodat ik bv de datum invoer, het start uur en het eind uur en dan nog eventueel uren conge die ik pak.
Nu zit ik met het probleem ( weet niet of het mogelijk is ) om zo'n kalender te maken, hoe je dit doet, dan vooral de layout.
Hopelijk dat iemand hier iets op weet of een alternatief heeft. ( liefst geen excel )