Met behulp van de functie NETTO.WERKDAGEN heb ik het aantal werkdagen berekend
Bijvoorbeeld werknemer 1 heeft in de periode 29-3-2010 tot en met 27-6-2010 63 werkdagen.
De 63 werkdagen bestaan uit een geldeelte van de maanden Maart, April, Mei en Juni.
Nou is mijn vraag: Hoe krijg ik voor elkaar dat Excel de werkdagen door bijvoorbeeld een formule of functie verldeeld over de maanden.
(In de maand Maart hoort er dan eigenlijk 3 werkdagen te staan..)
Ik heb een voorbeeld als bijlage toegevoegd
Bijvoorbeeld werknemer 1 heeft in de periode 29-3-2010 tot en met 27-6-2010 63 werkdagen.
De 63 werkdagen bestaan uit een geldeelte van de maanden Maart, April, Mei en Juni.
Nou is mijn vraag: Hoe krijg ik voor elkaar dat Excel de werkdagen door bijvoorbeeld een formule of functie verldeeld over de maanden.
(In de maand Maart hoort er dan eigenlijk 3 werkdagen te staan..)
Ik heb een voorbeeld als bijlage toegevoegd