Werken de links bij iedereen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
1.945
Hallo,

Ik heb een site gemaakt (deze) maar nu sprak ik net iemand die op de site was geweest, maar hij kwam niet verder dan de startpagina.

De diverse linken (links) werkte niet bij hem.

Zijn er meer mensen bij wie die niet werken en waar zou dat door kunnen komen ?

Jacco
 
Bij mij doen alle links en subsite's het hoor:)
Mooie site man...:cool:
 
Geplaatst door Bruce The Boss
De diverse linken (links) werkte niet bij hem.
Zijn er meer mensen bij wie die niet werken en waar zou dat door kunnen komen?
Bij mij werken ze goed.
Je knoppen zijn Flashknoppen. Misschien heeft degene bij wie ze niet werken de Flash-plugin niet.

Guus.
 
Misschien heeft degene bij wie ze niet werken de Flash-plugin niet

Die kun je halen bij de site van Macromedia ?

Maar moet je daar eigenlijk niet een melding van krijgen bij het bezoeken van de site, of moet je als maker van een site zo'n melding zelf toevoegen in het script ?

Jacco
 
alles werkt hier.

alleen bij de links bij coppens die werkt niet.

groetjes
 
Geplaatst door Bruce The Boss
Maar moet je daar eigenlijk niet een melding van krijgen bij het bezoeken van de site, of moet je als maker van een site zo'n melding zelf toevoegen in het script ?
Die melding zou je moeten krijgen als je die plugin niet hebt. Je hoeft hem niet zelf toe te voegen. De code codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=5,0,0,0" zou daarvoor moeten zorgen.
Ik kan echter geen andere reden bedenken waarom die links niet werken.

Guus.
 
Geplaatst door Guus abc
Die melding zou je moeten krijgen als je die plugin niet hebt. Je hoeft hem niet zelf toe te voegen. De code codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=5,0,0,0" zou daarvoor moeten zorgen.
Ik kan echter geen andere reden bedenken waarom die links niet werken.

Guus.

Idd, want ik heb alle ActiveX-jes uitgezet en zie helemáál geen links. Dus de tip van Guus is een goede.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan