Opgelost Werken met: Office2010IconsGallery.docx

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

HansFRAP

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2011
Voor het ophalen van standaard Office-icons gebruik ik (nog steeds) Word bestand: Office2010IconsGallery.docx
Ik krijg dan overzicht van alle standaard Office-icons (2010) met de namen van de icons.

Het vervelende is alleen dat ik niet weet hoe ik de namen via knippen-plakken uit document kan halen.
(Vergeet dan weer eens een hoofdletter oid)

Twee vragen:
- Is er een nieuw document waarin de standaard Office-icons (365??) met namen worden getoond
- Zo niet: Hoe kan ik via knippen-plakken de icon-benaming uit document: Office2010IconsGallery.docx ophalen??

Het lijkt er op dat Microsoft ze achter een muur heeft gezet, die alleen te slechten is met een bedrijfs account.

IMG_8417.jpeg

Net geprobeerd daar in te loggen met mijn 365 abonnement, maar beleefd doch vriendelijk door de portier buiten de poort gezet :).

@ OctaFish: Ik lijk een stapje verder te komen maar ....
Als ik: Download of Adopt aanklik, krijg ik 2 tegels maar vind geen: Branding toolkit tegel :(

Misschien is het al weer weggehaald. De originele post is al van 2020. Misschien een mailtje naar Bill?

Had ik reeds gedaan 😊
Misschien kan ik ook nog wel wat doen met: Microsoft-Office-2016_365-imageMso-Gallery.pdf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan