Murrayz
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 sep 2007
Beste Helpmij'ers,
mijn (hele) oude computer is al een tijdje stuk, en heb ik nu eindelijk tijd om er even naar de kijken. De systeeminfo die ik kan bepalen door alleen het moederbord te bekijken is hetvolgende:
ASUS P4 GPL-X moederbord
ASUS GeForce 6600 LE
En qua processor kan ik er alleen 'Pentium 4 Ready' vanaf lezen
512MB DDR400
300 Watt Output
Deze computer wil ik graag weer werkend krijgen voor wat simpel kantoorwerk. Volgens mij staat er Windows XP op.
Even op een rijtje:
1. Ik heb een beeldscherm erop aangesloten die werkt (namelijk normaal gebruikt voor een andere pc.
2. Toen ik hem net voor het eerst opstartte kreeg ik drie piepjes te horen, de keren daarop volgend helemaal niks.
3. De fans en LEDjes doen het. Ook de CD en DVD speler/brander krijgt stroom.
4. Ja, alle draadjes zitten er goed in
Ben al aardig wat topics doorgegaan maar kan niet echt hetzelfde probleem vinden, iemand help?!
mijn (hele) oude computer is al een tijdje stuk, en heb ik nu eindelijk tijd om er even naar de kijken. De systeeminfo die ik kan bepalen door alleen het moederbord te bekijken is hetvolgende:
ASUS P4 GPL-X moederbord
ASUS GeForce 6600 LE
En qua processor kan ik er alleen 'Pentium 4 Ready' vanaf lezen
512MB DDR400
300 Watt Output
Deze computer wil ik graag weer werkend krijgen voor wat simpel kantoorwerk. Volgens mij staat er Windows XP op.
Even op een rijtje:
1. Ik heb een beeldscherm erop aangesloten die werkt (namelijk normaal gebruikt voor een andere pc.
2. Toen ik hem net voor het eerst opstartte kreeg ik drie piepjes te horen, de keren daarop volgend helemaal niks.
3. De fans en LEDjes doen het. Ook de CD en DVD speler/brander krijgt stroom.
4. Ja, alle draadjes zitten er goed in
Ben al aardig wat topics doorgegaan maar kan niet echt hetzelfde probleem vinden, iemand help?!

Laatst bewerkt: