Werkend Inlogysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Retromaker

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2011
Hallo,

Ik wouw beginnen met een leuke chatsite & daarvoor had ik een Inlogsysteem nodig.
Dit moest erin zitten :

-Admin Systeem
-Register
-Ranks

Ik zag er wel veel, maar ze werken allemaal niet... En Webhelpje vindt ik ook geen optie.

Hebben jullie er eentje?

Alvast Bedankt!
Groetjes Simon!

Zoek eens op free PHP chat script with registration?

Jah maar het is niet alleen voor de chat... Ook voor je gegevens te editen etc

Dan even via sitedeals.nl een vlassig programmeersnorretje vinden van 15 die dat voor 50 euro voor je maakt :)

Ga er niet vanuit. Er zitten een hoop uren werk in om iets custom-made te maken.

je hebt er zeker wat php kennis voor nodig om dat te maken. het is niet moeilijk als je het kunt, maar daar zit een hele tijd in om het te leren. k ben er nu vanaf mn 14e mee bezig, ben nu 16 en denk dat ik pas 40% weet, maar kan al behooorlijk wat maken, niet 100% correcte scripts,m aar het werkt. ;) dus je kan gewoon tuts volgen, en dan kan het wel gratos. :P

Heb je het script overgenomen of heb je de HTML van die pagina gekopieerd?

Goede reclame:

Fatal error: Call to undefined function bottom() in /home/olivibs48/domains/pixelfuture.org/public_html/functions/1/index.php on line 20

:)

Jup. ik heb ondertussen al wel iets gevonden waar ik nu ranks aan het toevoegen ben :)

u mist een functie met naam function bottom()

je /home/tralala hoeft u niet te vertellen het public_html/functions mag je wel zeggen maar je hebt de beveilinging van je server onderuitgehaald door kennis van je pathsysteem te geven niet verstandig. Doe er iets aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan