soeteinval
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 14 jul 2007
Sinds gister heb ik een probleem met het inladen van een website, welke gewoon werkt bij andere (www.isoaps.nl). Best vervelend... aangezien het mijn eigen website is.
. Nu heb ik al heel wat geprobeerd. Tijdelijke internetbestanden, cookies etc. verwijderd... geen effect. Via de CMD gepingt op zowel de domeinnaam als het IP-adres, maar het bij beide 100% verlies. Ook heb ik het via cmd /k nslookup www.isoaps.nl geprobeerd waar ik de melding kreeg:
"DNS request timed out.
timout was 2 seconds
Server: UnKnown
Adres: 10.0.0.2:53
Niet bindend-antwoord:
Naam: isoaps.nl
Address: 77.243.235.84
Aliases: www.isoaps.nl"
Ook op een andere computer geprobeerd, op hetzelfde netwerk: exact hetzelfde probleem. Via zowel Firefox als Internet Explorer werkt de website niet.
Wat ik wel weet is dat de websiteserver er gistermiddag even heeft uitgelegen, maar daarna weer gewoon werkte... behalve bij mij dus
.
Uiteindelijk heb ik ook nog de router een uur lang uitgehad, vervolgens deed hij het nog steeds niet. Ik heb een test uitgevoerd en daar kreeg ik de volgende foutmelding;
Test PPPoPvc 0 IP connect to PPP FAIL
Vervolgens heb ik nog het modom gereboot... ook zonder resultaat... en het lijkt nu wel een beetje hopeloos... dus vandaar da tik het hier maar ben gaan vragen. Ik heb een ADSL verbinden bij HCC Net (overgenomen door XS4ALL). Computer is nog geen maand oud, ik gebruik Windows Vista. Verder wordt er gebrek gemaakt van een Sweex Router.
"DNS request timed out.
timout was 2 seconds
Server: UnKnown
Adres: 10.0.0.2:53
Niet bindend-antwoord:
Naam: isoaps.nl
Address: 77.243.235.84
Aliases: www.isoaps.nl"
Ook op een andere computer geprobeerd, op hetzelfde netwerk: exact hetzelfde probleem. Via zowel Firefox als Internet Explorer werkt de website niet.
Wat ik wel weet is dat de websiteserver er gistermiddag even heeft uitgelegen, maar daarna weer gewoon werkte... behalve bij mij dus
Uiteindelijk heb ik ook nog de router een uur lang uitgehad, vervolgens deed hij het nog steeds niet. Ik heb een test uitgevoerd en daar kreeg ik de volgende foutmelding;
Test PPPoPvc 0 IP connect to PPP FAIL
Vervolgens heb ik nog het modom gereboot... ook zonder resultaat... en het lijkt nu wel een beetje hopeloos... dus vandaar da tik het hier maar ben gaan vragen. Ik heb een ADSL verbinden bij HCC Net (overgenomen door XS4ALL). Computer is nog geen maand oud, ik gebruik Windows Vista. Verder wordt er gebrek gemaakt van een Sweex Router.
Laatst bewerkt: