Werkgeheugen Ipaq HP2210

Status
Niet open voor verdere reacties.

deSmid

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
PDA werkt prima, maar nu met gebruik van routeplanner Navigon komt deze werkgeheugen tekort. Programma stelt voor om programma's af te sluiten om het werkgeheugen vrij te maken. Het enige wat draait is de routeplanner Navigon en krijg de keuze deze af te sluiten (is niet handig als je deze juist wil gebruiken) of gebruik te maken van het geheugen op de SD kaart. Deze laatste optie lijkt me handig maar dat werkt niet.

Weet iemand hoe je het werkgeheugen kan uitbreiden naar de SD kaart of in het geheel verplaatsen naar de SD kaart?
Is er een instelling in het register dat kan worden gewijzigd hiervoor of kan ik de map 'documenten' laten verwijzen naar de SD kaart?

Groet,
deSmid.

Handleiding van de PDA lezen helpt soms ook. :)

Programma's die worden geïnstalleerd via exe-bestand kunnen op een andere locatie worden geïnstalleerd. Zelf kies ik dan altijd voor de SD-kaart of de ruimte op de PDA te sparen.

Programma's die worden geïnstalleerd d.m.v. een arm-bestand komen altijd in het geheugen van de PDA. Als het een beetje tegenzit, dan is de beschikbare 64mB snel vol en werkt de PDA niet echt soepel meer.

Verplaatsen van programma's is voor de PDA geen probleem. Een programma verplaatsen naar de SD-kaart gaat gewoon d.m.v. Cut en Paste. Tik het betreffende programma aan (of heel de map) en kies voor Cut. vervolgens plaats je het programma op de SD-kaart d.m.v. Paste. Nu de snelkoppeling nog vernieuwen en probleem van snelheid en tekort aan ruimte is hiermee opgelost.

Mobile Navigator 6 werkt nu wel na deze actie.

:thumb:
deSmid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan