werkgroepinformatiebestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

oosterbaan S S

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2005
Berichten
128
In Access heb ik een werkgroepinformatiebestand aangemaakt en dit bestand en het access databestand op een gedeelde netwerkschijf geplaatst.
Voordat ik met het werkgroepinfobestand werkte had ik de gewoonte om regelmatig een kopie te maken van mijn databasebestand zodat ik er in het weekend thuis mee kon werken. Na het weekend kopieerde ik het bestand dan weer terug naar het netwerk (overschreed dus het oude bestand)
Nu mijn vraag: kan het bovenstaande ook nog nu ik een werkgroepinformatiebestand heb gemaakt, of moet ik om met een werkkopie thuis te kunnen werken, het databestand en het werkgroepinformatiebestand beiden kopieeren en later weer terugzetten op het netwerk.
 
Als je thuis een kopie van hetzelfde werkgroep info bestand hebt moet dat geen probleem zijn. In dat bestand worden alleen gebruikersgegevens bewaard. Gegevens over de database en dat wat daarbij hoort staat in de database zelf.


Grtz,
 
Ik heb een kopie gemaakt van het netwerkbestand en het beveiligingsbestand van de netwerk share naar mijn lokale schijf. Thuis gewerkt en daarna het databestand teruggezet en inderdaad: geen problemen.
Bedankt!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan