• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

werkmap bevat koppelingen naar externe bronnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

KoningBartt

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2012
Goedeavond,

Voor op het werk ben ik met een complete digitalisatie bezig van alle gegevens.
Ik heb een 5-tal bestandjes (en het gaan er waarschijnlijk nog meer worden) die allemaal aan elkaar gelinkt zijn via een "Query".

Deze 5 excelbestandjes zijn momenteel

1) Namenbestand: Bevat alle namen / supervisors / personeelsnummers etc.
2) Een Feedbackbestand. Gekoppeld aan Microsoft Forms is een excelbestand waarin medewerkers iets over een collega kunnen vermelden. Via een Query is de tabel met Namen hieraan gekoppeld om automatisch de supervisor te benoemen.
3) Een AM overdracht bestand. Gekoppeld aan Microsoft Forms.
4) Een PM overdracht bestand. Wederom gekoppeld aan Microsoft Forms.
5) Een Algemeen Overdracht bestand. Hier is middels Queries van alle 4 de bovenstaande bestanden de gegevens in één gepropt. Hier wil ik op een pagina de AM en PM overdracht in één overzicht verwerken, met ook de feedback op die dag zichtbaar.

Nou werkt het bedrijf waar ik voor werk via Microsoft Teams en openen we dus ook altijd de bestanden via Microsoft Teams (en dus via Excel Web Versie).
Echter krijg ik nu elke keer als ik op een bestandje druk de melding "Deze werkmap bevat koppelingen naar een of meer externe bronnen die mogelijk onveilig zijn"
Ook de collega's die deze excelbestanden willen openen krijgen deze (uiterst vervelende) melding.

Mij vraag is dan ook;

Is het mogelijk om de waarschuwing / melding uit te schakelen dat deze niet meer in beeld komt. (zie als voorbeeld de bijgevoegde foto)

040f5bbd-754c-4c6b-af1d-50d5897bb57e?upload=true.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan