• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

werkmap beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mereltje

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2005
Ik heb een werkmap van Excel staan die alleen voor mij bedoeld is. Deze wil ik beveiligen, maar wat ik ook probeer elke keer wordt het bestand gewoon geopend. ik heb er een wachtwoord op staan. maar het is niet de bedoeling dat dit bestand door andere geopend kan worden.

Weet iemand hoe ik dat kan doen????

Alvast bedankt!!!!

Vertel ons eerst welke windows je hebt.
Met XP kun je n.l. heel goed beveiligen.

En de execl versie is ook wel leuk om te weten.

Duik even Help in van Windows en typ persoonlijke mappen in/Bestanden en mappen beschermen.
Er zijn diverse manieren om te beveiligen.

Als administrator ben je ook in staat om per map een bevoegde aan te wijzen. Dit gaat echter behoorlijk ver.
Probeer eerst Help.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q308421 Niet zozeer omdat de oplossing anders is, maar daar staat tenminste bij dat je in Home Edition in veilige modus moet opstarten om dit te kunnen doen, en bij Professional moet je eerst "Eenvoudig delen van bestanden" uitvinken in Mapopties. Anders zijn de genoemde tabbladen gewoon niet beschikbaar.’
Van iemand overgenomen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan