• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Werkmap delen met Lijsten onmogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

allard1

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Beste excellerts,

Voor een collega stel ik deze vraag. De functie in excel om te verwijzen naar lijsten op andere tabbladen is prachtig. Ik kende deze niet, maar ben er blij mee in ieder geval. Zo gezegd zo gedaan, werkmap klaar en delen die hap. Maar hier gaat het fout. Met de lijsten is de werkmap niet te delen, zonder de lijsten wel. Hebben jullie hier ook een oplossing voor? Het is net alsof excel deze koppelingen bij het delen niet toestaat.

Alvast dank voor jullie reacties.

Groet,
Allard

Hint

Ik ben geen goeroe, maar lijkt mij een autorisatie probleem kijk daar eens naar.
Zet als test je beveiligingslevel even lager.
Succces

Ik ben geen goeroe, maar lijkt mij een autorisatie probleem kijk daar eens naar.
Zet als test je beveiligingslevel even lager.
Succces

Dit was een hele slimme waarover ik nog niet eens nagedacht had, maar helaas het is het niet. Ik blijf verder zoeken. Het is raar, omdat er wel mee wordt geschermd dat lijsten ideaal zijn in gedeelde werkmappen :confused:

werkmap delen met combo boxen niet mogelijk ?

Hallo ,
Bij mij stond er een autofilter aan.
Nadat ik deze verwijderd had, kon ik het bestand delen.
Met vriendelijke groet,
Pierre

Laatst bewerkt:
Hallo..........

Hebben jullie inmiddels al een oplossing hiervoor ??????

Ik zit met hetzelfde probleem, ik werk al lange tijd met een gedeelde werkmap, nu heb ik deze ge-update d.m.v. lijsten in te voegen en nu is het bestand niet meer te delen.
Autofilter weghalen helpt niet !!!!
Als ik de lijst weer verander in een gewone tabel dan is het weer wel te delen, maar dat is geen oplossing voor mij..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan