Beste mensen,
Ik behartig de loonadministratie over een familie bedrijf van 24 mensen alleen zijn we nog teveel handmatig aan het werk met de urenregistratie. Zoals je ziet in de bijlagen hebben we een aantal excel sheets om te berekenen wat iemand heeft gewerkt. We hebben hier een aantal problemen mee die altijd handmatig moeten worden opgelost omdat daar onze kennis ophoud.
Zoals je ziet op het werkrooster kunnen we niet personen filteren, staan er ook geen toeslagen aangegeven. ( 30% ma t/m do na 21:30, en 50% op vrijdag na 21:30 en weekend ) Hebben we ook nog geen pauze aftrek na 4,5 uur werk van 0,5 uur en staan veel van deze formules als iemand na 00:00 heeft gewerkt dat dit op een datum 1-1-1900 gebeurd.
Ik zou het zeer op prijs stellen mocht iemand hier iets mee kunnen doen. Zowel een nieuwe sheet hiervoor te geven of instructies te geven.
Alvast Bedankt,
Giverny Jeths
Ik behartig de loonadministratie over een familie bedrijf van 24 mensen alleen zijn we nog teveel handmatig aan het werk met de urenregistratie. Zoals je ziet in de bijlagen hebben we een aantal excel sheets om te berekenen wat iemand heeft gewerkt. We hebben hier een aantal problemen mee die altijd handmatig moeten worden opgelost omdat daar onze kennis ophoud.
Zoals je ziet op het werkrooster kunnen we niet personen filteren, staan er ook geen toeslagen aangegeven. ( 30% ma t/m do na 21:30, en 50% op vrijdag na 21:30 en weekend ) Hebben we ook nog geen pauze aftrek na 4,5 uur werk van 0,5 uur en staan veel van deze formules als iemand na 00:00 heeft gewerkt dat dit op een datum 1-1-1900 gebeurd.
Ik zou het zeer op prijs stellen mocht iemand hier iets mee kunnen doen. Zowel een nieuwe sheet hiervoor te geven of instructies te geven.
Alvast Bedankt,
Giverny Jeths