HenkSiemerink
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 6 aug 2011
- Berichten
- 1
Ik wil werkroosters per week maken in excel 2003.
Werktijden wisselen bijv. van 08.00-13.00 u. of van 15.00-18.00u.
Welke functie van excel kan/moet ik gebruiken om de gwerkte uren per dag
op te tellen?
Ook moet ik een onregelmatigheids factor berekenen over de uren van bijv.
19.00-20.00 u. Welke functie (bijv. 35% onr.toeslag) moet ik hiervoor gebruiken?
Groet,
Henk Siemerink
Werktijden wisselen bijv. van 08.00-13.00 u. of van 15.00-18.00u.
Welke functie van excel kan/moet ik gebruiken om de gwerkte uren per dag
op te tellen?
Ook moet ik een onregelmatigheids factor berekenen over de uren van bijv.
19.00-20.00 u. Welke functie (bijv. 35% onr.toeslag) moet ik hiervoor gebruiken?
Groet,
Henk Siemerink