• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

werksheet aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

plainme

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2009
Hallo Amici's

Het nieuwe jaar is begonnen en de werkgevers zijn ook met voornemens gekomen.... het leven zuur maken van mijn werknemers. :D:D:D
Laat ik beginnen met iedereen een warm en hoopgevend 2021 te wensen vol veilige en goede gezondheid voor alle dierbare.

dit gezegd zijnde .....

De vraag!

Ik heb hier indertijd ook al eens hulp gevraagd voor mijn sheet en deze mogen krijgen, vandaar:o:o

In bijlage kunnen jullie een voorbeeld terugvinden ( is voor een groot deel vereenvoudigd van het origineel) met de nodige uitleg erbij.
is het mogelijk om dit eens te bekijken en hier een gepaste oplossing indien mogelijk te willen aanreiken? Dit zou zonder enig nadenken een dikke bedankt verdienen.

mochten er hier nog vragen over zijn (en mezelf een beetje kennende zullen deze er zeker zijn :P:P:P ) laat het niet om deze te stellen.

Alvast bedankt voor de inzet en oplossing.

Mvg,
Marc

Bijlagen

Code:
=IF(D10="";"";IF(G10="ziek";"8:00"-H10;"08:00"))
Ik denk dat het met deze formule in cel F10 moet lukken

Let wel als je een tijd in cel H10 zet ben je wel de formule die daar staat kwijt!!

hey Popipipo,

Idd dat de formule's dan weg zijn en vandaar dat iok mij de vraag stel of dit niet mogelijk is in Vba om dit te voorkomen?

Alsook bedankt voor de reeds aangereikte oplossing.

Jullie reactie verder afwachtend..... nog misschien dit
in de zoektocht " ORT " ben ik daar een bestand tegengekomen met de mogelijkheid om de maand en jaar te selecteren ( zie afbeelding )

is hier in mijn vraagstelling ook de mogelijkheid toe en zoja hoe dat dan?

Alvast bedankt voor jullie verder advies raad oplossing.

Mvg
Marc

Bijlagen

• Blanco prestatieformulier1  [Alleen-lezen] - Excel 10_01_2021 13_33_46.png
    Blanco prestatieformulier1 [Alleen-lezen] - Excel 10_01_2021 13_33_46.png
    127,5 KB · Weergaven: 35
Als je de 'ziekte tijd' in een andere kolom zet moet het ook zonder VBA kunnen.

Popipipo

Is aangepast en deze optie is idd een correcte en logische aanreiking.

Nu nog de andere puntjes en dit wordt weer een leuk bruikbaar geheel ;)

Even ter herhaling al iemand een idee hoe die maand en jaar functie werkt?

mvg
Marc

Even de beveiliging eraf halen (zit geen wachtwoord op) en je kan zo zien hoe het werkt.

VenA

Thx ga ik even bekijken

PHP:
Private Sub Workbook_Open()
Blad3.ComboBox1.List = [row(2019:2034)]
[COLOR="#FF0000"]Blad3.ComboBox2.List = Application.GetCustomListContents(4)[/COLOR]
End Sub
Dat heb ik dus al gevonden .
rijst dan de vraag....
kan ik dit toepassen in mijn opmaak en dien ik dan alle maanden een bereik te geven en te benoemen of hoe werkt het indien dit mogelijk is?

Mvg
Marc

Beste plainme

een voorbeeld van danny147

Klik op de besturingselementen om aan te passen

Georgyboy

Bijlagen

beste Georgyboy

bedankt voor het voorbeeldje maar is niet voor mijn opzet geschikt. Desalniettemin toch bedankt voor het meedenken.

Nu een vraag aan VenA....

Op mijn zoektocht binnen het ORT geheel, ben ik op een bestandje van jou gekomen.
Heb dit ondertussen al wat min of meer naar mijn noden geboetseerd maar geraak er niet met de Vba.
Zou je zo fijn willen zijn om dit even te bekijken en of mij op weg helpen met de aanpassingen of wat naar mijn mening vlugger zal zijn :o:o:o zelf eventueel de aanpassingen willen doorvoeren??

Toch al bedankt voor de eventuele oplossing.

@iedereen

Iedereen mag hier aan meewerken he ....:d:d:d:d voel jullie zeker vrij !!!!

Mvg
Marc

Bijlagen

Het is geen bestandje van mij. Hooguit heb ik er ooit aan meegeholpen.

Voor jouw wensen is het bestand volgens mij te statisch. Bedenk eerst voor je zelf wat en hoe je alles wil/moet vastleggen. Het bestandje is natuurlijk wel een goede bron met alle formules en code die erin staan (Volgens mij is het overigens niet de laatste versie.)

Beste VenA

In bijlage een opzet zoals ik het graag gezien had.
graag jullie advies of dit een haalbare kaart is of niet?

Indien niet dan schakel ik weer over naar het eerste voorbeeld in #1

Alvast bedankt.

Mvg,
Marc

P.S. gewenste staat in het bestandje sheet "invoer"

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan