werkt bleutooth speaker bij tomtom op iphone??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cortrans

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Berichten
172
hallo,

Ik had eerst een i-phone 4s met een originele bleutooth carkit voor de iphone van tomtom. Het geluid van de tomtom kwam mooi over de carkit binnen tijdens navigeren. Nu heb ik een nieuwe 5s gekocht, en deze pas dus niet meer in de bewuste carkit. Nu wil ik een losse bleutooth carkit kopen (zo'n ding voor aan de zonneklep). Werkt het geluid dan ook normaal over deze speaker als ik navigeer???
 
In principe wel, indien de carkit de juiste protocollen ondersteund. Ik heb een autoradio met "a2dp" ondersteuning in kan alle geluid van de iphone "streamen" over de radio. Dus ook navigatie gaat probleemloos over mijn radio.

Een "carkit" met 2-weg audio heeft soms ook HFP / HSP nodig. "bluetooth" is een verzameling protocollen, en als ze overeenkomen zou het moeten werken.
 
bedankt voor de reactie. Ik heb een losse carkit besteld, de verkoopster wist te melden dat dit inderdaad werkt.
 
Helaas moet ik achteraf concluderen dat het toch niet werkt. Na overleg met de leverancier is het artikel retour genomen. Nu maar weer verder kijken naar een andere oplossing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan