Werkt deze adaptor ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tranceftw

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Hallo,

ik heb laatst gepost dat mijn adaptor niet meer werkt.... Ik ben nu op zoek naar een nieuwe maar er is geen een adaptor die AC is en als output 12V== 1,5A heeft... Nu heb ik al geprobeerd met een 500mA, het lichtje gaat wel weer branden van mijn harde schijf dan, maar mijn computer vindt hem niet... Waarschijnlijk omdat 500mA te weinig is? Nu heb ik er nog één van 12V==2A liggen, maar die durf ik niet aansluiten omdat dat meer dan 1,5A is en ik bang ben dat het zou verbranden. Is dit ook het geval of kan het geen kwaad?

Ik wacht vol spanning op antwoord

Groetjes

die 12v 2 Ampere kan je rustig aan sluiten hij gebruikt niet meer dan hij nodig heeft
die 500 mA is veel te kort

Adaptor zit erin, lichtje brandt mooi, maar mijn pc reageert er niet op. :-(

Enige verklaring?

Mijn fout! Het was slechts een 5V adapter! Ik heb nu geprobeerd met de adapter van de modem en ik ben tot de enorm leuke conclusie gekomen dat alles perfect werkt dan!! Deze is 12V==1,2A en deze volstaat. Natuurlijk is het maar een tijdelijk alternatief want ik kan natuurlijk niet op het internet als mijn modem geen elektriciteit krijgt, maar ik ben al heel blij dat ik niets van mijn bestanden kwijt ben en ik gewoon een nieuwe adapter kan gaan kopen en dat alles dan weer perfect zal werken! Dank voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan