Werkt deze Winamp stream bij jullie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door crash
Ja.
(Winamp 2.80)

Hmm... Ik heb Winamp 5.08.. Ik ga even de nieuwste halen. (of de een of andere manier had ik het idee dat 2.80 toch nooit van die onzinnige problemen had).

Kán dit aan mijn router liggen? Anders .pls werken wel, maar als ik deze pls invoer in Winamp negeert ie het gewoon.

Ik heb geen ervaring met een router.
Zit via een server op het internet.

de een of andere manier had ik het idee dat 2.80 toch nooit van die onzinnige problemen had.
Daarom gebruik ik nog steeds de oude versie.:p

Ik kom met IE 6 XP SP2, gewoon op die site.
FF heb ik niet geinstalleerd staan.

Wat heb ik dan nou weer gesloopt :confused:.

Ik kom die site niet meer op??

Enig idee (of waar ik mijn vraag moet stellen) :confused::confused::confused: ?

Overigens heb ik de volgende aanpassingen gemaakt in mijn routerconfiguratie voordat het probleem begon:

attachment.php

Systeemherstel werkte niet. Moet ik mijn router opnieuw configureren ofzo??

Bijlagen

• nat.png
    nat.png
    14,6 KB · Weergaven: 76
kom er prima op met FF 1.0
je kan je router resetten, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Geplaatst door VinceStar
kom er prima op met FF 1.0
je kan je router resetten, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Hij is net opnieuw geïnstalleerd, had net die poorten toegevoegd en toen begon het. Maar heb dit nog niet eerder meegemaakt. Liever reset ik niet weer omdat ik nogal lang bezig geweest ben het eindelijk werkende te krijgen.

kijk eens in je instellingen van beveiliging of probeer de firewall in je router uit te zetten het kan dat ie al uit stond maar na de reset weer aan is!:thumb:

het probleem ligt niet in de router denk ik tenzij hij een flinke deuk heeft gehad haha:D
alles werkt ook hier prima MET firewall

Geplaatst door dj_sj