werkt edonkeydoctor ook in overnet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Simpel vraagje eigenlijk,

werkt het programma edonkeydoctor ook voor overnet?

Ik was een file aan het downloaden, stond op 580 MB toen ik naar bed ging. Stond op 23 Mb toen ik weer wakker werd :confused:
In de folder waar alle part files stond zat nog steeds voor ongeveer 600 Mb aan part files in.

Daar klopt dus iets niet.

grt.

Martin

Weet het niet zeker, maar lijkt me dat het niet gaat werken omdat donkey doktor gemaakt is om met enkele x.part file te werken.
De nieuwere overnet(ik dacht vanaf v0.47) maakt voor elke gedownloade chunk een aparte *.part aan.

Ge kunt het gewoon proberen, ik zou wel eerst even de files backuppen voordat donkeydoktor er een puinhoop van mocht maken.

Laatst bewerkt:
klopt ik heb versie 0.50 erop staan en die maakt allemaal .part files van 9.500 Kb groot.
Ik heb het ondertussen geprobeerd en ikkrijg het dus niet werkend.

Blijft de vraag of iemand iets weet voor dit probleem.

ps ik heb ondertussen de download geowoon weer opnieuw aangezet, maar voor in de toekomst is een oplossing wel handig.

bedankt voor je reactie

grt.
Martin

Volgens de FAQ van dezelfde site, zou dit progsel het moeten kunnen. (link naar site)
Programma werkt op java, die moet je dan eerst installeren. Proggie word gestart door de ***gui.bat.

Mocht je het gaan proberen, dan zou ik ook nu weer eerst al de te recoveren files in een appart dirretje copy-pasten voor de veiligheid.

Er zullen vast nog meer proggies opduiken als je googled op bv "overnet recover met".

Suc6 de volgende keer iig.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan