Werkt Een Linux Machine Met Windows?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinny1993

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2008
Hallo
een vriend mij me heeft zich een mini-laptop aangeschaft, maar er zit linux op.
hij wilt zo snel mogelijk van linux af, en wilt Windows hebben.
nu wil ik weten of ik op die laptop gewoon Windows XP Professional kan booten zonder dat de hardware niet werkt.
dus nu wil ik weten of de hardware die in een linux machine zit werkt met Windows.
weet iemand dit misschien??

mvg, Vinny

als de drivers ervoor zijn werkt het ;)

dus het maakt in feite niks uit welk OS je op je pc'tje zet, als je maar drivers hebt voor de hardware?
in dat geval kan ik die laptop binnenkort gaan installeren, heb toch een dvd met 50000Windows drivers dus daar moeten de drivers wel tussen zitten, en ik heb een unatted dvd van windows xp professional die tijdens de installatie de drivers voor de hardware installeert, zal dit voldoende zijn om alle hardware te laten werken met Windows op deze laptop?

ik denk dat je nog gaat mogen 500000 drivers hebben, maar dat die drivers van die mini-pc er niet gaan tussenstaan. Ik denk ook dat ze linux op die mini laptop zetten omdat de specificaties niet voor windows zijn, of voor de prijs. Ik zou toch eerst wat opzoekingswerk doen voordat ik klakkeloos zou linux van een mini-pc gooien.
Een cd met drivers en een windows-xp cd is NOOIT genoeg, geloof me

ik denk dat je nog gaat mogen 500000 drivers hebben, maar dat die drivers van die mini-pc er niet gaan tussenstaan. Ik denk ook dat ze linux op die mini laptop zetten omdat de specificaties niet voor windows zijn, of voor de prijs. Ik zou toch eerst wat opzoekingswerk doen voordat ik klakkeloos zou linux van een mini-pc gooien.
Een cd met drivers en een windows-xp cd is NOOIT genoeg, geloof me

ik heb een Windows XP Professional installatie DVD, die tijdens de setup de nodige driver packs gaat installere, Pliek V3.03.
deze heb ik al eens op een laptop gezet en werkt prima, maar op deze laptop zat van te voral al windows xp home edition.
en als ik alle windows-drivers ga zoeken van de hardware die in die linux laptop zit, kan ik dan wel linux eraf halen en windows erop zetten zonder dat ie gekke toeren gaat uithalen?

inderdaad,
zoek eerst of er drivers zijn voor windows voor dat ding. Anders nooit aan beginnen...
Succes

Heel simpel antwoord: het hangt af van welke mini-laptop je hebt!

B.v. de Asus Eee netboek draait prima op XP!

Daar bedoel in precies mee wat ik zeg. De ene kan het wel, de andere niet.

Zoals gezegd, de Asus Eee netbook kan prima, de mini-laptop van Intertoys b.v. niet!

Daar bedoel in precies mee wat ik zeg. De ene kan het wel, de andere niet.

Zoals gezegd, de Asus Eee netbook kan prima, de mini-laptop van Intertoys b.v. niet!

ik zal navragen welk merk het is.
ik hoop zelf niet dat het een packard bell is.
ik heb zelf slechte ervaringen met die dingen

Maakt niet uit trouwens zie ik, op beide kan XP draaien

goed nieuws dus zo te horen?
dus als ik alle drivers heb voor alle hardware in die laptop, kan ik dan windows erop gaan zetten zonder problemen? erin zetten zonder problemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan