werkt het visitekaartje van msn als blockchecker?

Status
Niet open voor verdere reacties.

roos.v

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2002
Klopt het dat het visitekaartje (1x klik op een icoontje) werkt als een soort van een blockchecker?
Ik heb gemerkt dat iemand zich kan verraden die zgn offline is maar als je toch een foto ziet ipv van het groene icoontje in het visitekaartje van msn7.0 ,dat die persoon wel online is?
klik je op een rood icoontje van iemand die offline is klikt maar het visitekaartje laat foto zien dan is die persoon dus WEL online want anders moet het visitekaartje altijd een groen icoontje laten zien, tenzij schermafbeeldingen staat uitgevinkt.
Heb ik gelijk?

Ik heb geen idee, misschien wel ik ga het morgen wel even uitproberen:thumb:

Rood icoontje = offline (geen afbeelding)
Groen icoontje = online (ondanks bezet, zo terug.....enz..)
Bij offline kan ik op het visitekaartje geen afbeelding of foto zien!

Ja, zo zichtbaar wel natuurlijk.. dan is een rood icoontje offline en zonder foto en groen is uiteraard online etc maar dat bedoel ik niet.
als je op een rood icoontje 1x klikt (dus iemand die zichtbaar offline is) dan komt er tegenwoordig een visitekaartje te voorschijn
ik heb ontdekt dat het bij sommige de ene keer een gewoon groen icoontje weergeeft maar een andere keer een foto laat zien.
Mijn gedachte is deze, volgens mij moet het visitekaartje altijd bij alle offline contactpersonen een groen icoontje weergeven als het toch een foto laat zien dan is deze niet echt offline, dan word je dus geblockt door die persoon.
Je blijft pas echt onzichtbaar als je je schermafbeelding uitvinkt want dan werkt ook het visitekaartje niet op de foto die je zichtbaar maakt via de schermafbeelding.
Ik wil het alleen zeker weten ... misschien heeft iemand anders dit verschijnsel ook opgemerkt?

Het zou natuurlijk ook kunnen dat die persoon (waarvan je de foto nog wel ziet als hij offline is) al online is geweest terwijl jij vandaag online was, waardoor jouw messenger de gegevens al heeft kunnen laden en deze gegevens beschikbaar blijven, ook na het uitloggen van die persoon.

Snapje wat ik bedoel? Het is natuurlijk ook maar een veronderstelling.

James:)

Ik heb geen idee of dat ook mogelijk is, maar kan hoor....
Ik heb wel gemerkt dat visitekaartje hetzelfde weergeeft wat je in schermafbeelding hebt staan. Als je schermafbeelding uitvinkt dan geeft hij ook groen icoontje weer in je eigen messenger. Klik je op je eigen foto of groen icoontje dan geeft hij dat dus ook weer in je eigen visitekaartje.
Daarom denk ik dat het ook zo moet werken bij je contactpersonen, maar blijft een veronderstelling hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan