Werkt mijn site in alle browsers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vraagjes

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Berichten
69
Hoi,

Zojuist heb ik www.leeuwardermolendag.nl gepubliceerd.

Graag zou ik horen of hij werkt in jullie browsers (iemand die 'm met Firefox kan testen?)

Hij is gemaakt met Iweb 3.0.4.


Alvast bedankt.
 
In de header staat: "21 en 22 april 2012"
Het jaartal 2012 staat op de volgende regel, helemaal links (net boven "home")
Dat wordt veroorzaakt door de volgende code:
HTML:
<p class="paragraph_style_1" style="padding-bottom: 0pt; line-height: 27.55px;">
<span class="style_1" style="line-height: 40.85px;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 21 en 22 april 2012</span></p>
As je een aantal van die &nbsp weghaalt, komt het jaartal weer netjes achter "april".

Dit probleem doet zich voor in Firefox (3.6.24), Opera (11.52), en IE (Slimbrowser 6.00).
In Google Chrome (15.0.874.120 m) gaat het wel goed.
 
Hier geeft ie alles perfect weer.. jaartal staat gewoon rechts waar t hoort te staan.. ik gebruik firefox de nieuwste beta Aurora
 
safari samen met macbook werkt ook goed.
 
Firefox 7.0.1 = OK
IE 9.0 = 2012 op volgende regel
Safari 5.1 = Datum beetje veel naar links, maar kan er mee door dus = OK
Opera 11.52 = 2012 op volgende regel
Chrome 14.0 = Datum beetje veel naar links, maar kan er mee door dus = OK
Android 2.2.3 = OK

Die regel moet je dus nog ff aan werken. ;)
Suc6

Ginojo
 
In Firefox 7.0.1 op Linux (KDE) kom ik de volgende dingen tegen:
- de datum springt naar een nieuwe regel;
- de verticale lijn links naast de rechter zijbalk (met de foto's ) zit iets te hoog. Aan de bovenkant komt deze lijn net in je menu, en aan de onderkant zit er een stukje wit.

Zie ook de screenshots:
Screenshot 1
Screenshot 2
 
na het een en ander te hebben aangepast, zou ik graag horen of de datum nu goed blijft staan?
 
in internet explorer 8 en 9 en 10 werkt goed
10 = nog beta
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan