werkt nero 7 premium in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
Berichten
507
:D
Ik heb kleine vraagje? Werkt Nero 7 Premium correct in Windows Vista Home Premium
(zo niet wat zijn de problemem?)
ik wil binnenkort graag overstappen maar heb niet de nero 7 premium vista ready versie
groet, Jasper (graag op het forum reageren niet per email) (bijlages open ik nooit van vreemden dus virusen sturen heeft geen zin!!) :p :p :p :p :love: :thumb: :D :shocked: :) :cool:
 
bij mij werkt die niet :p
(maja dat kan er ook aan liggen omdat ik hem gedownload had.) telkens vage foutmeldingen bij het installeren. en nu heeft hij een premium versie geinstalleerd, maar die doet gewoon niks als je er op klikt, en wil zichzelf ook niet meer verwijderen. :s
maja ultra edition doet het wel bij mij.
 
Er is mij nog niet bekend dat er een Patch is voor Vista.

Zal nog wel komen.
 
Hoi !

@Lange Pier, dat ga ik even proberen.

Werk nu in Vista met Ashampoo 2007, gaat trouwens prima.

Greetz,

Harry.
 
ik heb wel nero 7 ultra edition maar deze is alleeen engels daarom gebruik ik liever premium ik heb begrepen dat er in vista ook standaard software zit om foto´s en video op dvd´s te branden kun je met deze standaard software in vista ook audio/mp3 cd´s en dvd's en cd/dvd roms branden. Als dit kan heb ik ook geen nero meer nodig voor branden namelijk (zit er ook software in vista om cd hoesjes te printen)
ik heb ook nog een oem versie van nero 6 kun je hiermee nero 7 premium voor vista krijgen?
 
is deze nero compatible met vista

is deze nero compatible met vista (zie plaatje)
volgens de vista upgrade advisor wel
dat vista logo heb ik er zelf opgezet
img006om9.jpg
 
Hoi !


Gewoon proberen toch; zo niet: op de NERO-site de laatste update's halen.

Greetz,

Harry.
 
Ik heb hier gewoon Nero 7 Premium draaien op Vista, zonder compatibiliteits problemen.

Gewoon even de nieuwste versie downloaden van de Nero site. :)
 
Nero 7 en Win Vista

is deze nero compatible met vista (zie plaatje)
volgens de vista upgrade advisor wel
dat vista logo heb ik er zelf opgezet
img006om9.jpg

Ik werk zelf ook met deze versie van Nero én met Windows Vista. Tot nu toe nog geen enkel probleem ondervonden. Echter bij het installeren moet je hem wel even updaten, maar dat geeft ie bij installatie zelf aan. Ook in het NL overigens :thumb:
 
-

ik heb nu windows vista home premium en hierop draait nero 7 premium ultra edition
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan