Werkt nero 9 niet met vista 64??

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Ik heb Nero 9 op mijn laptop staan. Een gekochte versie. Als ik via smart start een audio cd wil branden, kan ik na "toevoegen" niet de muziek vinden. Ik ga dan naar: mijn muziek-itunes, daar vindt nero lege mappen, terwijl er toch echt muziek op de laptop staat. Ik heb vista 64 op mijn laptop staan. Werkt Nero 9 soms niet met die vista versie??? Dat zou toch wel echt sh*t zijn. Kan iemand mij verder helpen??

groet.

Tja, door even naar Nero te gaan had je het antwoord zelf al binnen 3 seconden gevonden:
Klik

Sorry Pasja. Ik was niet zo slim.

Wat betekent nu precies:

Windows® XP and Windows Vista® 64 bit versions are supported in 32 bit emulation mode

Kan ik nu wel of niet nero 9 op vista 64 gebruiken??

Ja, d'r staat in gewoon Nederlands dat het werkt in de naaap-alsof-het-de-32-bits-modus-is.

Laatst bewerkt:
Oh. Dat zegt me niets, sorry.
Wat moet ik nu doen om nero 9 werkend te krijgen in mijn vista 64??

Niets, het moet werken (tenzij je ergens bij de instellingen een vinkje kunt zetten : 32 bits emulation)

het werkt dus niet. :-(

Waar moet ik dat vinkje zetten?? In nero ergens?? of in windows vista?? en waar dan precies???

Ik heb geen Nero 9, dus ik weet het niet. Ik ga er vanuit dat het automatisch werkt (gelet op hetgeen op de website van Nero staat) en zo niet, dan zal je bij instellingen o.i.d. moeten zoeken. En nee, niet in Vista, maar in Nero.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan