Werkt niet !!!!! Help !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

thel3om324

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2011
Heey allemaal,

Ik heb alles aangesloten, pc gaat "aan" maar ik krijg geen beeld, niet op me moederbord en niet op me Videokaart, hoe kan dit en hoe fix ik dit? Ben namelijk best wel gestresst aangezien het niet werkt. De fans draaien van de videokaart, van de processor en van me koeling.

geen bios beeps.
graag info over de gebruikte hardware. eerder is het gissen.

Het is gelukt om het aan de praat te krijgen MAAR de videokaart doet het niet.
Ik heb een Sapphire R9 380 Nitro 4gb. De fantilator gaat aan, uit, aan, uit enz enz.
De onboard videokaart doet het wel.
Het is een MSI Z97 GAMING 5 moederbord.

Voorbaat dank voor de hulp

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat wel eens wil helpen:
Als je de juiste drivers nog ergens anders hebt staan, dan kun je die misschien verwijderen via apparaat beheer,
Computer regulier afsluiten.
Videokaart er uit.
opstarten.
Daarna weer regulier afsluiten.
De contactpunten van de kaart schoon wrijven met een doek.
Kaart er in en kijken of alle eventuele stekkertjes aangesloten zijn.
En pc opstarten.

En nu hopen dat hij het weer doet.
Succes er mee.

Gelukt !!!!
Had in de BIOS de pci op 16x moeten zetten.
Maar hoe kan het dat als ik een 4690k 3,5 GHz processor, 8 gb ram en z97 gaming 5 moederbord dat start af en toe vastloopt, internet etc? Puur door drivers?

Dat zo EEN verklaring kunnen zijn.

Je hoort een dvd bij het moederbord te krijgen met de drivers voor het moederbord daar op.
Als je die niet hebt, de drivers hier downloaden op een usb-stick en daarna installeren.

Ik had hem toevallig van cd naar USB gedaan en alles geïnstalleerd, alleen hij was even snel en daarna weer sloom... Zou het me harde schijf zijn? Is wat ouder namelijk, alleen heb namelijk geen geld voor een nieuwe, moet even wachten op m'n loon

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou kunnen, om welk merk & type HDD gaat het ..( liefst modelnummer vermelden )..?

Dit heb ik even van speccy gehaald, zien jullie m'n hele setup

http://i.imgur.com/em6cO6e.png
em6cO6e.png

Laatst bewerkt:
Deze Hitachi HDD is met z'n 5400 Rpm niet geschikt als OS-drive in dit systeem, deze haalt de totale systeemprestatie onderuit, eeuwig zonde..
De HDD zal toch een 7200 Rpm type moeten zijn of beter nog, een SSD, dan vliegt het er overheen...

Hoi,

Ook voor deze geldt is eigenlijk niet meer van toepassing aangezien hij al werkt zie hier dus even opgelost zetten asjeblieft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan