werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

afridbeertje

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
ik heb een vaak dan doen ik iets ik open bevoorbeeld me internet staat er explorer.exe werkt niet meer dan open ik het opnieuw dan doetie dat weer na 5 keer proberen doetie het meestal weer maar hij gaat het bij steeds meer programma's doen en het duurt ook steeds langer voordatie het weer doet

Ik veronderstel dat je internet explorer bedoeld? de browser waarmee je op het internet kan surfen?

of bedoeld je explorer.exe--> de taakbald, startbalk waarmee je deze computer kan opstarten etc.

Wil je in je volgende antwoord dan ook aub wat duidelijker schrijven zodat je gemakkelijker te verstaan bent, sorry dat ik het zeg maar volgens mij is dit voor vele helpers snel een afknapper als ze een vraag zien waarin geen leestekens, hoofdletters staan.

Je zin is gewoon bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla --> zonder leestekens & allemaal dezelfde zin zo op het eerste zicht, zelfs geen punt op het einde. ;)

Graag dus gebruik van leestekens zodat ik je duidelijk kan verstaan en dan zal ik je zo goed mogenlijk proberen te helpen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan