MacD
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 mei 2001
In mijn PC (P4 2,6, asus P4PE MB, 1024 DDR geheugen, 9700 Pro videokaart) heb ik nu een 120 Gb Maxtor HD. Deze Maxtor heb ik toen de tijd gekocht om samen met een speciale systeemkast een vrijwel geruisloos systeem te hebben (je hoort 'm echt bijna niet).
Nu kan ik via een goeie aanbieding komen aan een Western Digital 250 Gb HD. Mijn vraag is nu :
A
heeft iemand ervaring met de "lawaai produktie" van deze schrijf ?
B
Daarnaast heb ik nog de vraag of ik deze schrijf dan het beste als 2e schrijf voor opslag kan gebruiken (o.a. omzetten van VHS naar DVD) Of moet ik deze als Master gaan gebruiken ?
C
en heb ik nog wat aan de SATE/IDE Raid van mijn MB met 2 harde schrijfen? Of moet ik dan 2 identieke schrijfen hebben?
Nu kan ik via een goeie aanbieding komen aan een Western Digital 250 Gb HD. Mijn vraag is nu :
A
heeft iemand ervaring met de "lawaai produktie" van deze schrijf ?
B
Daarnaast heb ik nog de vraag of ik deze schrijf dan het beste als 2e schrijf voor opslag kan gebruiken (o.a. omzetten van VHS naar DVD) Of moet ik deze als Master gaan gebruiken ?
C
en heb ik nog wat aan de SATE/IDE Raid van mijn MB met 2 harde schrijfen? Of moet ik dan 2 identieke schrijfen hebben?