WESTERN DIGITAL Multimedia TV Live Media Player / Aansluiten op desktop ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

pipi666

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Ik heb onlnags deze media player aangeschaft :
http://www.pixmania.nl/nl/nl/4045769/art/western-digital/multimedia-tv-live-media.html

Nu is mijn vraag hoe kan ik mijn desktop pc aansluiten op deze media player zodat ik mijn media kan streamen vanaf mijn pc ?
Ik wil nog eens 70 euro neerleggen voor een externe HD die ik heen en weer moet slepen van de pc naar de player.

iemand enig idee ? er zit ook ethernet aansluiting op de player.

mvg pipi :thumb:

HOi,

Die sluit je dus (bekabeld) aan op je router.

een router heb ik niet , ik heb wel 2 ethernet aansluitingen op mijn desktop , in de ene zit mijn adsl internet , kan in de andere dan de ethernet kabel die naar de media player leid ?

Dat kan je toch proberen?

Aansluiten en de bijgeleverde installatie-cd gebruiken.

Dat kan je toch proberen?

Aansluiten en de bijgeleverde installatie-cd gebruiken.

wrm zou ik het via de router willen doen als ik de media speler gewoon met een ethernet kabel op mijn pc kan aansluiten ?

ik heb een pesthekel aan routers

Muurhond bedoelde ook de mediaplayer rechtstreeks aan de pc aansluiten.
En ja dat zou moeten kunnen. let wel op welk type netwerkkabel je gebruikt want vermoedelijk zul je een crossover kabel moeten gebruiken en niet een normale patch kabel
(dat is namelijk het standaard type wat meegeleverd word aangezien een router de cross al maakt heb je daarbij gewone patch kabels nodig :))

Met een cross-link ethernet kabel zou dat moeten kunnen.
vaste ip adressen geven aan netwerkkaart en mediaspeler.

Met een cross-link ethernet kabel zou dat moeten kunnen.
vaste ip adressen geven aan netwerkkaart en mediaspeler.

Ok , dus met een cross-link ethernet kabel zou ik dus de mediabox rechtsstreeks kunnen aansluiten op de desktop zonder gebruik van een router ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan