Westwood Map Manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

KurtVanHulle

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2003
Berichten
383
Heb Westwood Map Manager Gedownload om mappen in Red Alert te bewerken, maar dat ding wil niet opstarten. Foutbericht: 'System Error &H800700E (-2147024770). In de ReadMe-file staat dat ik vbrun60.exe moet installeren, maar tevergeefs.
HELP! :mad:
 
goeie vraag

over welke red alert gaat het? 1 of 2? Want bij 1 zit er al standaard een mapeditor bij als ik me niet vergis. Maar het kan goed zijn dat dat idd niet werkt. RA1 is nl best oud en wilt niet op win2k en XP draaien. Daarvoor moet je ook een speciale patch downloaden (heb ff geen link uit me hoofd, browse eens op de website van westwood).

Als het over RA2 gaat kan ik je helaas niet helpen
 
Red Alert 1. Het probleem met XP-compatabiliteit is reeds opgelost in deze thread . En volgens de site van Westwood wordt RA1 niet meer verkocht, de leukerds.
Bij RA1 zit inderdaad al een map editor, maar ik heb me laten vertellen dat de Map Manager meer kan, of heb ik dat verkeerd begrepen? :confused:
 
hmmm, weet ik niet zeker, maar volgens mij is er maar 1 map editor voor RA1. En dan is die map manager gewoon een andere naam.
 
welja, het maakt niet uit. Ik hou hem tot ik RA2 gevonden en gekocht heb. Thanks anyway.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan