WGA voorgoed verwijderen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephen070

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
Hallo.

Ik ben bijna letterlijk aan het vechten met me illegale versie van windows xp..:rolleyes:

Ik heb illegale xp en krijg heel vaak de melding van WGA dat het niet legaal is enzo..:(

Zoals Bij opstart scherm moet ik eerst 'Later Verhelpen' Drukken om naar bureaublad tegaan:confused:

Ik zou graag tips van jullie horen waarmee ik WGA voorgoed kan verwijderen!:evil:

Want ik heb zoveel geprobeerd al.. programma,s & namen veranderen van de WGA maar als werkt maar een paar dagen .. daarna krijg ik het weer.:(

Wie heeft een Programma of tip of advies voor mij om WGA voorgoed weg te hebben in me pc?..

Alvast bedankt .

Mvg Stephen:thumb:

ik zou opteren voor een lencentie te kopen maar ik moet u rekening niet maken

anders effe googlen naar wga tool ,maar of betrouwbaar is weet ik niet

er moet een manier zijn om het niet te hoeven kopen..:o

Hier staat iets over de regels op Helpmij:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=45822

en met name dit gedeelte:

Warez:
Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
Naar warez mag niet worden gevraagd.
Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

Je vraagt feitelijk naar de mogelijkheid om illiegaal software op je computer te kunnen (blijven) gebruiken .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan