wgsdgsdgdsgsd.exe virus???

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxschoones

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2012
Hallo allemaal,
Ik heb met het programma HitmanPro mijn computer gescand, ik krijg de melding dat er drie erge virussen opzitten:

VeohWebPlayer.exe
C:\Users\Max.Max-snelle-PC\Downloads\ Trojan

VeohWebPlayer (1).exe
C:\Users\Max.Max-snelle-PC\Downloads\ Trojan

wgsdgsdgdsgsd.exe
C:\Users\Max\AppData\Roaming Ransomware

Verder nog heelveel Tracking Cookies.
Wat moet ik met deze virussen doen ik zal ze proberen te verwijderen door de bestandlocatie te open en het programma te verwijderen.

Laatst bewerkt:
Het is me intussen geluk om de VeohWebPlayers te verwijderen, maar wgsdgsdgdsgsd.exe is mij nog niet gelukt.
Alstublieft wil iemand mij helpen.

die " wgsdgsdgdsgsd.exe " is de bekende of bewuste politievirus, om die te verwijderen zijn er verschillende oplossingen voor, ik zal je de gemakkelijkste geven eerst, download Malwarebytes Antimalware van de website en installeer de gratis versie en update nadien, dan scan je pc ermee en verwijder alles wat MBAM gevonden heeft ..... of anders kijk naar deze website voor uitleg : http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=222&t=5927

Laatst bewerkt:
Ik heb Malwarebytes Antimalware gedownload en ik kreeg de melding dat mijn database 7 dagen verouderd was ik heb die geüpdatet en een snelle scan gedaan. Hij detecteerde al snel 82 objecten. Ik doe het logbestand erbij Bekijk bijlage MBAM-log-2013-02-26 (16-38-04).txt. Ik heb alles verwijderd. En het heeft gewerkt. Bedankt!

Laatst bewerkt:
normaal worden hier geen logfiles meer gepost maar het is oke voor een keer , prima ;)

Laatst bewerkt:
"Geen actie ondernomen"

Scan opnieuw , en selecteer alle infecties en druk op "verwijder".

Succes :thumb:

inderdaad had ik vergeten te posten, je moet alles aanvinklen wat malwarebytes gevonden heeft en dan op "alles verwijderen" klikken, anders is het nog altijd niet verwijderd van je pc ! waarschijnlijk zal MBAM ook vragen om je pc terug op te starten om de rest te kunnen verwijderen, doet dat ook aub.....succes ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan