Whastapp zonder geluid

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Hallo,

Ik heb een HTC Wildfire met daar op Whatsapp. Werkt allemaal prima, ik krijg alleen geen toontje meet te horen bij een nieuw berichtje. Toen ik het net geïnstalleerd wel. Nu dus niet meer, wel trilt te telefoon even bij een nieuw bericht. Als ik bij de instellingen van Whatsapp kijk dan staat alles goed. Ik heb ook al geprobeerd om een ander toontje te selecteren, maar ook dan geen geluid. Ik heb Whatsapp een mail gezonden met deze vraag, maar die nemen de tijd om een antwoord te sturen. Weet een van jullie wat er niet goed is? Moet er misschien iets ingesteld worden op mijn telefoon. Andere toepassingen op mijn telefoon doen het prima wat het geluid aangaat.

Vast bedankt voor de hulp!

Al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?

Nee, maar als ik dat doe den ben ik toch ook mijn contacten kwijt en zij mij? Of niet?

Het is gelukt zonder opnieuw te installeren. in de telefoon bleek iets niet goed te staan.

Hallo

Wie kan mij helpen... Ik heb een wildfire waarop ik whatsapp gedownload. Sinds vandaag doet ie het niet meer. Ik ontvang wel berichtjes maar als ik verstuurd blijft het rode klokje er maar vfoor staan...heel irritant...

Groetjes Manuela

Als je zelf een vraag hebt, open er zelf een, dit houdt alles een beetje overzichtelijk. Dit wordt gezien als 'inbreken' in een andere vraag.

(Als antwoord op je vraag, jij bent niet de enige met dit probleem, blijkbaar is er iets mis met de servers van Whatsapp. Gewoon afwachten, komt vanzelf weer goed)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan