What is included bij een chieftec

Status
Niet open voor verdere reacties.

@temptation

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Berichten
3.294
Wat word er allemaal meegelverd bij een chieftec case?
Casekoellers, afstandhouders, worden er andere handige dingen meegelverd?

Hoe zijn de voedingen die er je erbij kunt krijgen, goed?
Zo even wat vraagjes die ik graag voor de aftrap weet:)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een jaar of 2 geleden een chieftech gekocht en daar zat bij:

- Voeding (300 Watt)
- Houders voor de fans (2x voor en 2x achter
- 1 Fan in de zijkant van de case

Verder geen handige dingen (dus ook geen extra casefans). De voeding is prima overigens.
 
Thnx Basvdk.

Ik heb mezelf nu een stoomcursus chieftec-reviews tegoed gedaan en weet de inhoud van het pakket nu.(er zijn meerdere oplages geweest van de dragon, vandaar mijn eerdere vraagtekens)

Ik zit nog met 1 dingetje in mijn maag, nl hoe ik de stroomconnectors van mijn huidige 250watt voeding lang genoeg ga maken voor de DragonServer.
Lol met kroonsteentjes lijkt mij niet echt safe:p
 
Zijn die nu niet lang genoeg denk je? Meestal zit er wel wat extra lengte in. Ik heb nu een Lian Li pc70 en kon een gewone standaard voeding van 350 watt, nog behoorlijk wat inkorten. Mocht je de kabels in de kast wat willen verlengen, dan is dat een behoorlijke klus. Ik weet niet of je nog een oude voeding ofzo hebt liggen, maar dan zou je de kabels daarme kunnen verlengen.

Succes in ieder geval!
 
Ik heb geen spare voeding liggen helaas.:(

Zijn er geen verlengextentions misschien?
Want om hiervoor nou een nieuwe voeding aan te schaffen zie ik niet echt zitten, deze voeding zal 5 extra casefans toch ook wel trekken?

Voeding:
FSP Group inc.
250watt maxx output
3.3v& 5v=150W Maxx // 3.3v& 5v& 12v=230W Max

Aangesloten apparaten zijn standaard:
1 cdr-rw
1 dvd rom
1 diskette
2 hd: 1 5400 1 7200
1 Gforce 3 ti-200 zonder koeler
1 256 mb SD-133
1 modem
1 msi mobo met 0.18micron P1800Mhz Willamette en koeler

Kan ik mijn voeding opblazen als ie overloaded gaat:D?
 
Laatst bewerkt:
Tsja, ik heb echt geen idee of dat moet kunnen op een 250watt voeding. Ik denk wel dat het een redelijk krap gaat worden als er ook nog 5 casefans bij moeten, maar het zou denk ik net moeten kunnen. Maar wil je dan een keer je videokaart upgraden, dan zal het lastig worden ivm de voeding.

Je kan je voeding niet opblazen als je overcapaciteit hebt. Je zal gewoon allemaal wazige storingen krijgen als je onvoldoende voeding hebt.

En er zijn verlengkabels voor voedingen ja, maar die zijn best prijzig als je er zo veel nodig hebt.

Kijk maar eens op:
Www.xxlcases.nl
Www.Freezinghardware.nl
Www.perfectsystems.nl

Daar staat vast wel iets bij.

Groeten,

Bas
 
Ik heb alleen verlengkable gevonden die splitten van 4 naar 3 pluggies bv, geen 4 op 4 mannetje-vrouwtje:eek:
Achwel, grafical is geen kleine zaak die hebben dit vast wel.

Anders maar een enermax ergens bestellen:(
Thnx Bas. (vraag solved)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan