what to play - wat te spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack020

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
ey ppl,

ik ben een behoorlijke hardcore gamer maar zit laatste tijd met het probleem dat ik niet weet wat ik moet spelen.

want sinds bfbc2 is er eigenlijk niks meer uitgekomen wat mijn interese opwekt en nu zit ik met het probleem dat ik met de spellen die ik wel speel een beetje een effect krijg van "done this, done that" :(

ik had COD:BO gepurchased maar zelfs die game entertainde me maar voor 1 week, 2 week max omdat het eigenlijk gewoon een slappe mod is van MW2 ( en in sommige opzichten gewoon slechter)

er zijn meer genres die ik speel zoals rts maar daarvan heb ik ETW en COH en dat zijn toch wel de parels van de RTS genre

op het moment heb ik een oogje op monday night combat ( omdat ik ook league of legends speel ) maar volgens mij heeft dat niet zon mega groot lasting appeal namelijk door de limited amount van skills/abilities per char en maps.

nu wou ik weten wat jullie zoal spelen en of jullie me games wouden aanraden voornamelijk voor de Shooter/RTS genre

mvg, Jack020

Laatst bewerkt:
Starcraft II al gespeeld? Die wordt als e-sport gespeeld, dat is meestal wel goed voor hardcore spelers :) Ik speel em heel fanatiek, hij valt echt in de "easy to learn, hard to master" straat, dat is meestal wat hardcore gamers zoeken.

Starcraft II al gespeeld? Die wordt als e-sport gespeeld, dat is meestal wel goed voor hardcore spelers :) Ik speel em heel fanatiek, hij valt echt in de "easy to learn, hard to master" straat, dat is meestal wat hardcore gamers zoeken.

mee eens! ben nog niet eens begonnen aan multiplayer, top spel!

Nog even wachten, dan heb je bf 3, lijkt echt een topper te worden

Brink, lijkt me ook echt ZO VET!!!
Toen ik de trailer zag was het zo ongeveer :eek: (bij battlefield 3 ook btw)
Even later was dat gevoel omgeslagen in :love:

Er komen nog heel wat vette spellen aan, zoals o.a. al eerder genoemd hier Battlefield 3, ook word het eerder faalende spel All Points Bulletin gerelaunched als F2P spel onder de naam APB: Reloaded, eigenlijk gewoon soort van gta4 maar dan met veel customisation, als je van dat soort spellen houd.
Ook in die genre komt er misschien ong in July Saints row 3 (Saints row 2 trouwes ook een topper, behalve het sturen geweldig spel).
Voor FPS blijf ik meestal rond de oude vertrouwden zitten, maar je kunt ook veel mods voor de Source engine proberen.
Het spel waar ik het meest naar uitkijk is dan toch nog wel de nieuwe TES Skyrim, Oblivion was al meesterlijk, deze word dat ook, 110% zeker :D
Dat MNC waar je het over had, ik heb het dus ook, is wel een leuk spel, alleen ik ben een beetje te traag voor zulke snelle actie, als je daar wel goed in bent zou ik dat wel is proberen voor die prijs, en anders kun je natuurlijk ook gewoon TF2 doen, daar ben je nooit zoet mee en is ongeveer hetzelfde, maar dan uitgebreider

en uhh Wie weet hoeveel Bits je nodig hebt voor Battlefield 2 (Niet Battlefield Bad Company 2) Maar die Andere waarmee je in jets kan vliegen) Ik heb Windows 7 WIE KAN ME HELPEN

Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag even naar de datum van een topic kijken. Oude topics omhoog schoppen is niet toegestaan.

Tevens is het meeliften in iemand zijn / haar topic niet toegestaan, graag even een eigen topic aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan