Whats App doet het niet meer na update: al dagen aan het bijwerken (blackberry)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellefcdb

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Beste,

Vorige week heb ik na een bericht van WhatsApp een nieuwe versie gedownload op mijn Blackberry Bold 9700.
Na deze update (die volgens het scherm max. 5min. zou moeten duren), heb ik problemen gekregen:
Er staan 3 vinkjes bij de Whatsapp-initialisatie van de nieuwe versie 2.7.6401, en bij het laatste laadbalk blijft het 'laden tekentje' hangen.

Ik heb al een aantal keren een battery-pull uitgevoerd, alles opnieuw geinstalleerd, alle toegankelijkheden toegestaan...
Verder doet al het internet, pingen ed. het gewoon.

Op internet kan ik hier alleen over vinden dat er veel mensen hebben die dit probleem hebben, maar nergens hoe ik het kan oplossen: voor de update deed whatsapp het nog wel gewoon.

Graag een reactie!

Groeten,
Jelle

Hallo,

Mijn zus heeft dit ook gehad, maar heeft de Blackberry een aantal uur laten liggen. Hierna werkte hij weer als een malle.
Ik hopp je geholpen te hebben, laat hem anders vannacht even liggen.

MVG

Oke, ik zal hem vannacht eens langer laten bijwerken. Ben bang dat het niet gaat werken maar in ieder geval tof dat je even reageert.
ALs iemand anders een andere oplossing heeft hoor ik deze graag.

Ik kan het je helaas ook niet garanderen maar als dit niet werkt zou je even moeten kijken naar een update van je Blackberry OS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan