What's app geschiedenis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hoi allen,

Mijn telefoon (HTC Sensation XE, touchscreen werkte niet meer) is terug van reparatie en daar ook gereset.
Heb ik ook wel eens gedaan en als ik dan What's app opnieuw erop zet kreeg ik tot mijn weten de optie de geschiedenis en gesprekken terug te zetten van de server.
Dit heb ik nu niet gehad maar moet toch mogelijk zijn? Zit ik er nou naast en vergis ik me of wat ?

Wie adviseert even ?

Dank,
Ray

Hallo Terrarabo. Zit er geen backup op bijv je sd je kaartje. Die heb je er toen wel uitgehaald tijdens de reparatie toch. Wellicht zit daar nog wat op en kun je proberen daar die geschiedenis terug halen. Is het niet zo dat om de zoveel X tijd een backup wordt gemaakt van alles. Anders denk ik dat het dit is. Helaas :(

Die maakt hij toch automatisch op de SD !? Dan moet er eentje op staan inderdaad, ik ga eens kijken maar was ook echt in de veronderstelling dat het via de server kon.
Zie ook niet hoe dan in What's App een Backup terug te zetten overigens.

Laatst bewerkt:
Zoiets kan helpen ?? -->>http://www.whatsapp.com/faq/en/android/20887921 met Engels ben je handig toch ??

Maar toch op Mamjo forum lees ik zeer slechte woorden dat bij apple mobieltjes zoiets niet kan en/of je zeer veel moeite met apple service's herbezinnen moet zodat je op een-geen oplossing komt ...:(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan