Whatsapp Business synchroniseren via Whatsapp Web of de app lukt niet echt

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkGrimHelp

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2020
Berichten
5
Als ik Whatsapp Business wil synchroniseren via Whatsapp Web of de app uit de appstore dan krijg ik bij heel veel contacten alleen maar een telefoonnummer op mijn laptop. En geen naam.

Tevens merk ik dat als ik berichten tik op de Iphone, Whatsapp wel vaak uitvalt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ihone XR...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heel veel opgezocht.
 
Als ik Whatsapp Business wil synchroniseren via Whatsapp Web of de app uit de appstore dan krijg ik bij heel veel contacten alleen maar een telefoonnummer op mijn laptop. En geen naam.
Ik begrijp hieruit dat deze contacten op je telefoon wel een naam hebben? Heb je jouw contactpersonen ook gesynchroniseerd naar je Mac? Dus via Contacten (standaard Apple applicatie). Als iemand niet in de contacten staat en er geen chat mee is geweest zal dat als telefoonnummer verschijnen.

Heb je dit probleem altijd al? Heb je Whatsapp al eens opnieuw geprobeerd te koppelen?

Tevens merk ik dat als ik berichten tik op de Iphone, Whatsapp wel vaak uitvalt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ihone XR...
Welke versies draai je qua WA Business (Instellingen > Help) en iOS (Instellingen > Algemeen > Info) ? Ik draai WA Business 2.23.23.79 icm iOS 17.0.3

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heel veel opgezocht.
Wat heb je zoal geprobeerd? Dat scheelt ons die suggesties te opperen :)
 
Reacties op bovenstaande

1. De contacten hebben op de Iphone allemaal een naam
2. Contacten van de laatste weken hebben allemaal een nummer op de Iphone
3. Alle labels die ik aangemaakt had op de Iphone en eerst ook kon zien en wijzigen op de laptop zijn weg
4. Ik heb de juiste bijgewerkte versies.

Heb je dit probleem altijd al? Heb je Whatsapp al eens opnieuw geprobeerd te koppelen?
Ja is vaker voorgekomen de laatste tijd. Whatsapp koppel ik met laptop. Whatsapp Web en Whatsapp als app uit de microsoft store.
Ik blijf dit probleem behouden.
 
Je schreef bij de start:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heel veel opgezocht.
Maar wij weten helaas niet wat dit is..

Iets als dit?
Heb jouw vraag vertaald en in Google gezet:
Kijk daar nog eens rond, maar misschien net iets anders dan je eerst deed?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan