whatsapp installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knager

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Ik krijg whatsap niet geïnstalleerd op mijn mobiel.
Deze link helpt niet helaas : https://support.apple.com/nl-nl/HT203905.
Het probleem is dat het niet lukt langs de betalingsmethode te komen omdat ik 'geen' niet kan kiezen.
Met een nieuw account krijg ik de melding 'Nog niet gebruikt in itunes store' en loop ik tegen hetzelfde probleem aan.

Wat bedoel je precies?
Als ik inlog krijg ik de melding 'deze apple id is nog niet gebruikt in de itunes store'. Vervolgens moet ik daar voorwaarden accepteren en loop ik daarna weer vast met betalingsmethode.

Ik heb hem niet... dus ik kan je niet meer laten zien wat daar staat...

Maar als ik jouw zo lees... doe je het op je mobiel....en heb je nog geen account....
Dus ga gewoon op je pc/mac online en probeer het daar eerst in orde te maken volgens die link, zodat je bekend bent en de instelling zo is als beschreven.
Dan pas op je mobiel..

Of je moet iets duidelijker zijn...

Volgens mij heb ik nu al 3 of 4 accounts. Of niet, omdati ktelkens dat bericht krijg dat ik de store nog niet bezocht hebt. Wat je met kaart bedoelt snap ik nog niet hoor.
Maar wat je zei klopt wel. Via de pc is het nu uiteindelijk gelukt. Dus bedankt :thumb:

Kaart=kort voor credit kaart....... leek met wel logisch als je zelf schrijft "betalingsmethode" dat je daar een kaart voor nodig hebt....
of type jij op jouw Whatsapp of sms ook alles helemaal volledig uit...
Wel een beetje bij de tijd blijven....;)

Fijn dat het werkt....

PS: ik heb zoiets niet eens Iphone dus weet niet hoe die werkt..... maar het is imho gewoon een kwestie van lezen.... en dat is het enige dat ik gedaan heb....

Laatst bewerkt:
jaaa, een card :D
Nee zo eenvoudig is het niet, want een nieuw apple id heb ik al lang geprobeerd, op de mobiel dan, maar dat lukt telkens niet , blijkbaar wel via de pc. Op de mobiel verschijnt de 'geen' optie gewoon niet. Of ik maakte hem toen aan via een site en nu via Itunes. Achja.:love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan