Whatsapp op 2 verschillende telefoons met hetzelfde nummer??

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvespsv

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2012
Hallo,

Is het mogelijk om op 2 verschillende telefoons met hetzelfde nummer Whatsapp te hebben?
Ik ga namelijk een nieuwe telefoon kopen en wil denk ik graag mijn nummer behouden.
Bedankt!

Groeten,
Yves

ik denk het niet

IK DENK niet dat dat het kan ik deet het ook en dan gaat hij uit op de ene dus ik denk het niet je kan mischien op google kijken of er een oplossing is maar ik denk het niet!:evil:

IK DENK niet dat dat het kan ik deet het ook en dan gaat hij uit op de ene dus ik denk het niet je kan mischien op google kijken of er een oplossing is maar ik denk het niet!:evil:
Bedankt!
Maar ff nog iets, ik heb dus nu Whatsapp op mijn gejailbreakte iPod Touch, en ik ga dus een nieuwe Samsung kopen en dan wil ik hetzelfde nummer gebruiken als die ik ook op de iPod Touch heb gebruikt.
Als ik nou Whatsapp op mijn iPod Touch verwijder, kan het dan wel op mijn nieuwe Samsung?

als je het van de ander verwijdert dan kan het dus wel :cool: dus het kan maar op een van de 2 als het op je ipod zit en je doet het op je nieuwe telefoon word het automatisch van de ander verwijdert :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan