WhatsApp op Blackberry zonder BB internet maar met gewoon internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikeyboy93

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Korte info
Mijn oude telefoon is kapot gegaan nu heb ik een goedkope telefoon maar mijn huidige abonnement loopt nog steeds. Eentje met internet en ik mis een toestel met qwerty.

Ik wil graag een BlackBerry omdat ik dan kan pingen, dit scheelt toch weer een beetje in de belminuten.

Nu heb ik een abonnement van KPN en wou ik dit toestel los (prepaid) kopen en mijn kaartje erin doen.
Maar ik heb GEEN blackberry internet op mijn huidige abonnement.
Nu heb ik een keer naar klantenservice gebeld en dit kon aangepast worden alleen moest ik toen ineens 15 euro per maand betalen, dit vond ik toch wel veel geld voor beetje internetten en moet dit toestel ook los kopen dit heb ik er dus niet voor over.

Kan je gebruik maken met gewoon internet, ik wil alleen kunnen whatsappen, blackberry ping hoef ik niet.

Dus mijn vraag
Kan je whatsapp gebruiken zonder blackberry internet? (nogmaals ik heb wel internet op mn abbonement maar geen BB internet)

Ook hoorde ik dat je zonder BB internet geen gebruik kunt maken van blackberry app world. Dit vind ik niet zo heel erg.. maar kan je whatsapp er dan wel opkrijgen?
Bij prepaid krijg ik wel 3 maanden gratis internet, zo kan ik dus whatsapp isntalleren op telefoon en vervolgens mijn huidige simkaart erin doen. Kan ik dan WhatsApp gebruiken of gaat dat niet zo simpel..?

Ik weet dat je zonder BB internet niet kan mailen enz. Maar dat hoeft van mij ook niet, het gaat me alleen om WhatsApp, blackberry Ping hoef ik ook niet te hebben!

Laatst bewerkt:
BB internet is gewoon om klanten meer te laten betalen. Vaak zijn deze pakketten net als andere internetpakketten, maar anders ingestelt kwa Snelheid/ aantal MB per maand. Whatsapp werkt ook op Android telefoons, die zijn ook te koop in verschillende prijsklassen. Ook kun je zonder BB internet gewoon in de app world komen...

Kortom, je kunt gewoon je internet van je huidige abbo houden, deze zal prima werken op elke telefoon, ook BB's. Mits je een Simlock-Vrij toestel hebt.

BB internet is gewoon om klanten meer te laten betalen. Vaak zijn deze pakketten net als andere internetpakketten, maar anders ingestelt kwa Snelheid/ aantal MB per maand. Whatsapp werkt ook op Android telefoons, die zijn ook te koop in verschillende prijsklassen. Ook kun je zonder BB internet gewoon in de app world komen...

Kortom, je kunt gewoon je internet van je huidige abbo houden, deze zal prima werken op elke telefoon, ook BB's. Mits je een Simlock-Vrij toestel hebt.

Voor een android toestel heb ik inderdaad ook gekeken. Al snel kwam ik bij HTC maar deze zijn ook nog vrij prijzig.
Bedankt voor reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan