Whatsapp

Status
Niet open voor verdere reacties.

JDJ275

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Ik had dus whatsapp geïnstalleerd op mn ipod touch met itunes sync ofzo (géén installous) en hij deed het een paar maanden. Door ik op iets verkeerds in itunes te klikken had ik het verwijderd.. Dus datzelfde bestand via dr zelfde weg opnieuw geïnstalleerd. Moet ik mn nummer invoeren, maar komt er telkens een melding van: 'geen verbinding met whatsapp server. Probeer later opnieuw.' maakt niet uit welk nummer ik invoer.
Het rare is dat ik nog wel een notificatie krijg wanneer iemand mij een bericht stuurt, dus ergens is mijn nummer nog actief.

Iemand een idee?

Alvast heel erg bedankt

wat ik lees is dat je een ipod touch hebt dus dan zou whatsapp volgens mij niet eens kunnen werken tenzij je jailbreakt

je moet volgens mij wat dingen aanpassen voor whatsapp

maar heb je al is geprobeerd alle apps eraf en opnieuw erop zetten

Laatst bewerkt:
Ik heb hem ook gejailbreakt, en whatsapp heeft het dan ook een paar maanden goed gedaan. Dus hij zou het nu gewoon weer moeten doen, want ik heb precies dezelfde dingen gedaan als de vorige keer.
Misschien moet ik er ook nog bij vermelden: ik krijg dit bericht na het openen van whatsapp op mn ipod touch, en na mijn nummer te hebben ingevoerd

Ja, anders zou ik mijn nummer ook niet opnieuw in te hoeven voeren

Ik heb nu een oudere versie geïnstalleerd, en ik ben door de eerste fase heen (nummer geactiveerd). Maar nu is er nog een probleem, namelijk dat hij de hele tijd de 'fovorieten aan het ophalen' is, ik heb de app zelfs een paar uren aan laten staan.. En ik kan zo ook geen nieuwe chat beginnen, omdat hij dan zegt dat ik geen contactpersonen heb (die ik wel gewoon met nummer en al in mn adresboek heb).
Heeft iemand hier iets op?

hoe heb je je nummer geactiveerd want ik heb daar nu een probleem mee ik krijg hem niet geactiveerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan