Whatsapp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liissaaa8

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2010
Hoihoi'

Ik weet niet helemaal zeker of ik hier mijn vraag wel kan plaatsen maar ik had een vraagje over Whatsapp'

Mijn telefoon geeft mij een melding dat mijn licentie van Whatsapp 1okt 2012gaat verlopen.
Hier was ik al van op de hoogte omdat hij me dit vanaf het begin aangeeft met dit telefoonnummer.

Nu had ik 2 vragen;
1. Is er een manier om deze betaling te omzeilen? Ik heb deze app al op meerdere telefoons gedownload dus het is volgens mij aan het telefoonnummer gebonden.
2. Hoe kan ik dit betalen als ik geen creditcard heb?

Alvast heel erg bedankt ondanks dat de vraag hier misschien helemaal niet hoort te staan.

Hoi,
Als je een nieuw SIM-kaart koopt, dan kan je weer 1 jaar lang gratis whatsappen.
En je hebt geen creditcard? Vraag die van je ouders, wel eerst toestemming vragen.

Het kost maar €0.99 voor 1 jaar.
Je kunt betalen via Paypal.

als je wat meer informatie zou geven, bijvoorbeeld wat voor telefoon je hebt (en welk besturingssysteem met name). op iOS kan je bijvoorbeeld een itunes kaart kopen waarmee je gewoon kan betalen.

Ik heb op dit moment een Huawei als leentoestel omdat mijn Galaxy S Plus kapot is. Maar ik kreeg vanochtend een melding dat mijn licentie verlengt was tot 1maar2013. Dus ik denk dat 't wel los loopt.

Mijn ouders zijn niet in het bezit van een creditcard daarom vroeg ik me af of dit ook via het abonement kon lopen.

En omdat ik in het bezit ben van een abonnement is het kopen van een nieuwe simkaart niet ideaal.

Het probleem is dus voor nu opgelost maar ik was ook nieuwsgierig omdat de medewerker in de T-mobile store zei dat ie er nog nooit van gehoord had.

Heel erg bedankt everyone (:

Whatsapp geeft voor de vorm aan wanneer het abonnement verloopt. Tot nu toe hebben ze nog nooit gevraagd om betaling en altijd een verlenging gegeven.
In principe heb je vanaf het eerste gebruik een demo die het een jaar doet. Het geeft hen het recht, mochten ze dat willen, om er uiteindelijk geld voor te vragen. Als ze dat niet zouden doen heb je een onbeperkt gebruiksrecht.
Volgens mij is de gedachte hier achter geweest dat bij genoeg gebruikers de dienst onmisbaar is voor velen en ze daarna kunnen cashen. Het probleem is echter dat er inmiddels zo veel gratis alternatieven zijn dat bij het eisen van een betaling de mensen direct weglopen. Hiermee hebben ze zich wellicht een beetje in de voet geschoten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan