Wheelman kwestie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeGeestJ

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Ik heb het spelletje Wheelman met Vin Diesel hier liggen en het volgende doet zich voor:

ik start het spel op en het beeld is heel mooi, alsook als ik in de menu zit en de filmpjes bekijk... Maar als ik ingame zit, als ik begin te spelen dan komen er op mijn beeld roze,groene,blauwe kleuren.. Ik zie niets meer dan, achter 2sec zijn die weg en 2sec nadien zijn ze er weer???
Ik zit met een grafische kaart van ATI Club 3D HD4870 512MB GDDR5 256BIT Dual DVI
en ik heb directx 10 en 4GB Ram geheugen... Wat kan hier de oorzaak zijn??????

PLZZZZZ help !:(

klinkt als een voeding probleem. hoeveel watt is je voeding?

voeding

Hey, mijn voeding is volgende:

OCZ Stealth Stream 600Watt

Groeten,
Jeroen

die zou dat toch wel aan moeten kunnen.

zijn je videokaart drivers al up to date?

updates

Ja hoor, dat is gisteren nog gedaan! Mss ligt het aan het spel zelf? Want bij al mijn andere spellen is er geen enkel probleem..

Groeten

aha idd dan word het een ander verhaal.

als de rest van de spellen het wel normaal doen vooral de zware spellen van de laatste tijd dan ligt het niet aan je kaart nee.

heb je het spel gedownload of gekocht?

p.s. wheelman is een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend spel....

ander verhaal

tis inderdaad gedownload, en kvrees dat het aan het spel ligt.. Want Crysis & COD 5 speelt mijn bak hier zonder problemen.. Zoals al mijn spellen...

Kzalt ma verwijderen!
Bedankt voor den tijd en uitleg :thumb:

kan inderdaad zijn dat er iets met de download niet helemaal goed is gegaan, ben zelf ook een gedownloade copy aan t spelen maar die speelt perfect.
zaten er bij de rars die je downloadde ook par2 files bij, want daarmee van je corrupte rars repareren. toch klinkt dit niet als dat het aan de game ligt, de downloaded versie dan, want meestal werkt die of werkt niet, maar niet dat enkel kleuren niet goed werken.

moet opeens denken aan sorrtgelijke problemen die mensen hadden met Saints Row2, daar was de grond dan voorzien van een rare kleur. en dat kon men oplossen door iets aan de instellingen te veranderen. je zou eens in de Menu/Video kunnen kijken en zien of je daar wat instellingen kunt veranderen, zou me niets verbazen waarneer dan t probleem oplosbaar is.

succes,

ik ben net klaar met de verhaal missies in Wheelman (pc), en speel nu nog alle kleine side missies.
moet eerst even zeggen dat ik t HELEMAAL niet eens ben met de stelling;

p.s. wheelman is een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend spel....

maar, begrijp me goed, dit is slechts persoonlijk. heb meer mensen negatief horen praten over Wheelman (pc).

persoonlijk vind ik t een TOP game, speelt super, ziet er erg goed uit, (veel beter bijvoorbeeld als Saints Row2 of Godfather2). en de missies zijn ook nog eens top, en, lekker moeilijk ook. te vaak speel ik van die main stream games die door iedereen te spelen moeten zijn en daarom nogal makkelijk zijn. in Wheelman zitten er knap wat missies die pas lukken (met t zweet in de handen,lol) na 8 keer proberen.

maar goed, zoals altijd is gaming persoonlijk, en wat de ene leuk vind vind de andere juist om diezelfde reden waardeloos.
maar, wilde toch even een 'tegen' geluid laten horen.
sorry voor t kapen van je thread DeGeestJ !!

leon

En waar kun je die dan instellen? want ik krijg in mijn grafische menu enkel een resolutie die ik kan aanpassen....:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan